וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: חיל האוויר שיגר טילים לעבר מטרות בחומס

סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א הודיעה כי מערכות ההגנה האוויריות של המדינה יירטו תקיפה של כלי טיס ישראליים. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, יותר משמונה טילים נורו לעבר שדה התעופה בשעיראת. בכלי תקשורת מקומיים דווח גם על פעילות של חיל האוויר בשמי לבנון

אתר רשמי

מערכות ההגנה האוויריות בסוריה יירטו טילים שישראל שיגרה לעבר מטרות בחומס - כך דווח הערב (שלישי) בסוכנות הידיעות הרשמית במדינה, סאנ"א. לדברי סוריה, כלי טיס של חיל האוויר שיגרו את הטילים לעבר מטרות באזור, אך מערכות ההגנה האוויריות הסוריות יירטו אותם.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, התקיפה שבוצעה באמצעות יותר משמונה טילים, כוונה נגד שדה התעופה בשעיראת. זאת, בהמשך לדיווחים בכלי תקשורת מקומיים על פעילות של חיל האוויר בשמי לבנון.

זו התקיפה הראשונה שעליה דווח מאז התפרצות הקורונה. אתמול דווח על מקרה המוות הראשון של המגיפה במדינה, של אישה שנדבקה בנגיף, בעוד שמספר המקרים עלה אתמול לתשעה, אף שלדברי צוותי הרפואה יש עוד חולים רבים.

תקיפת חיל האוויר, בדמשק, סוריה 23 בפברואר 2020. רויטרס
תקיפה בדמשק, בחודש שעבר/רויטרס

הדיווחים מגיעים שלושה שבועות אחרי תקיפה נוספת שיוחסה לישראל נגד מטרות באזור חומס ובקוניטרה. רצף האירועים החל עם הדיווחים בתקשורת הסורית, לפיהם כוחות ההגנה האווירית הופעלו בשעת לילה נגד "מטרות עוינות" באזור העיר חומס. בסוכנות הידיעות הסורית "סטיפ ניוז" דווח כי אחד היעדים באזור זה היה מטה חיזבאללה בשדה התעופה הצבאי א-דבעה.

זמן קצר לאחר מכן דווח כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו גם באזור קוניטרה. על פי הדיווח, המערכת הופעלה נגד טילים ישראלים. בדיווח של סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א נטען כי כלי תעופה ישראלים ביצעו את התקיפות מהשטח האווירי של לבנון ומרמת הגולן. מקור צבאי סורי אמר לסוכנות כי התקיפה סוכלה בהצלחה והטילים שנורו לא הצליחו להגיע ליעדיהם.

(עדכון ראשון: 20:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully