וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היולדת שנדבקה בקורונה התבשרה שבעלה חולה: "הארץ נשמטה תחת רגליי"

אחרי שהתברר זמן קצר לאחר לידתה שהיא חולה בנגיף, תושבת קריית יערים גילתה כי גם בעלה נדבק בקורונה. בשיחה עם וואלה! NEWS היא מתארת את הליך הלידה הרגיש תחת בידוד: "המיילדות היו מכוסות לגמרי, לא ראיתי פרצוף אמיתי, ומיד לקחו את התינוק"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

רוני, תושבת קריית יערים, שהתבשרה זמן קצר אחרי שילדה כי היא חולה בקורונה והופרדה מתינוקה, גילתה כי גם בעלה אובחן עם הווירוס. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה היום (שלישי) כי "עכשיו הודיעו לי שגם בעלי נמצא חולה, אבל לפחות שלוש הילדות בריאות".

רוני נכנסה לבידוד בשבת, כמו רבים מתושבי היישוב קריית יערים הסמוך למבשרת ציון, לאחר שהתברר כי משפחה במועצה חלתה. ביום ראשון היא הגיעה לבית החולים הדסה עין כרם כדי ללדת את בנה הרביעי. בניגוד ללידות הקודמות, הפעם התקבלה בחדר בידוד בשל החשש שהיא חולה. "הגעתי באמבולנס מבודד, הכניסו אותי לחדרי לידה מבודדים, בלי אף אחד. היו שתי מיילדות מכוסות לגמרי, לא ראיתי פרצוף אמיתי של אדם קרוב אליי בלי מסיכות", סיפרה.

"לקח קצת זמן, וכל הזמן היה איתי מישהו בחדר. אחרי הלידה, לקחו את התינוק מיד, לא נתנו לי בכלל לגעת בו ושום דבר", היא המשיכה. "אחר כך העבירו אותי לחדר בידוד במחלקת נשים עצמה, וקיבלתי את תשובת הבדיקה. לא חשבתי שתצא חיובית. בחלומות הכי גרועים ביותר שלי לא חשבתי שזה יקרה ככה. הרגשתי שהארץ נשמטת מתחת לרגליי. ומשם התחלנו מסע חדש, את מסע הקורונה".

מחלקה ייעודית לחולי קורונה בביח השרון שבמרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון). אתר רשמי, אתר רשמי
"התחלנו מסע חדש, את מסע הקורונה". יולדת שנדבקה בקורונה גילתה כי בעלה חולה/אתר רשמי, אתר רשמי

את בנה היא רואה כעת רק בתמונות. "שולחים לי כל הזמן תמונות ומעדכנים מה איתו. הצוות מאוד אכפתי, כל הזמן דואג לי לראות שאני בסדר. לא רואים עוד את הסוף".

כעת היא ובעלה מנסים להבין מה יעשו עם שלוש הילדות, בנות חמש, עשר ו-13, שנמצאות בבידוד בבית. "בינתיים אין פתרון לילדות, הוא נשאר איתן", אמרה. "נאמר לו בינתיים להישאר במיגון מלא, עם מסיכה וחיטויים, ולהחליף כל הזמן את הבגדים ולהקפיד כל הזמן עם ההיגיינה. כרגע הוא יישאר איתם. אנחנו פשוט זוג הורים חולים עם ארבעה ילדים בריאים".

עוד בוואלה!

תגבור משלוחים ושירות בייביסיטר: היישוב ש-1,500 מתושביו בבידוד

לכתבה המלאה
קריית יערים. נתי שוחט, פלאש 90
רבע מהתושבים בבידוד. קריית יערים/פלאש 90, נתי שוחט

רוני מעריכה כי בקריית יערים, בה כ-1,500 איש נמצאים בבידוד, יתגלו בהמשך חולים נוספים. "עכשיו אנחנו מתחילים לקבל תוצאות, ואנחנו לא אופטימיים, לא אופטימיים בכלל. כי בינתיים בעלי קיבל תוצאה חיובית ועוד מישהי שהייתה איתנו. אנחנו כנראה מבינים שהמבוגרים חיוביים, אז זו בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully