וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קלף מ"משחק של האילומינטי" משנות ה-90 חזה את מגיפת הקורונה ואת עתידה?

26.3.2020 / 0:21

חובבי תיאוריות הקונספירציה משוכנעים שבקלף ממשחק מפורסם מ-1995 יש תמונה שחוזה את המגיפה שמכה בעולם בימים אלה, עם כיתוב שמנבא גם כיצד היא תסתיים

YOUTUBE - Corona virus Illuminati card game/Chris H.

כל העולם נמצא בימים אלו תחת ההשפעות הקשות של הקורונה, הנגיף המדבק שנחת עלינו בלי התראה מוקדמת. אבל האם קלף ממשחק משנות ה-90 דווקא כן נתן לנו התראה שכזו וחזה את התפרצות הנגיף שתוקף כעת את העולם? כך לפחות סבורים חובבי תיאוריות הקונספירציה, ששמו לב לקלף מסויים מתוך משחק בן יותר מ-20 שנים, שנקרא "האילומינטי - סדר עולמי חדש".

קלף קורונה. צילום מסך, צילום מסך
הקלף שחזה את הקורונה?/צילום מסך, צילום מסך

גולש חד עין העלה פוסט לרדיט וכתב: "אז.. האם משחק קלפים משנת 1995 ידע הכול? תראו את קלף המגיפה". אז מה זה כתוב בקלף המגיפה? כפי שתראו בתמונה, מדובר בקלף בו תחת החותמת של "הסגר" נראה ציור של מסיכת פנים, כפפות ותרופות ליד שקים רבים של גופות. בכיתוב שעל הקלף כתוב: "אסון, זוהי מתקפה שתהרוס כל מקום. זו לא התקפת בזק ויש קבוצות שיכולות לשרוד אותה. אם ההתקפה מצליחה, המטרה נהרסת, אבל המתקפה לא יכולה להשמיד את המטרה".

עוד בוואלה!

מיסטיקן שטוען כי חזה את התפרצות נגיף הקורונה בבשורות קשות: "יימשך עד אוקטובר וזו רק ההתחלה"

לכתבה המלאה

באופן שדומה מאוד למה שמתרחש בימים האלה של התפרצות נגיף הקורונה, הקלף מנבא הרס, אבל טוען שלא יהיה חורבן מושלם - תחזית שנשמעת ע"י רבים ברחבי העולם שמתמודד עם המגיפה הנוכחית. התיאורטיקנים מאמינים לא רק שהקלף משקף באופן מדויק את המציאות הנוכחית, את המגיפה ואת תוצאותיה, אלה גם שהוא מהווה רק אירוע אחד מסדרה של אירועים שהתרחשו שכבר נחזו במשחק הזה.

אבל כמובן שלא כולם קנו את הנבואה הזו וחלק היו הרבה יותר סקפטים. אחד המגיבים, שהזדהה כחובב משחקי קלפים בכל ידע בתחום כתב: "אלא אם כן אני מפספס פה משהו, זה סתם קלף מגיפה גנרי במשחקי קלפים מהסגנון. אני אוהב את המשחק הזה, אבל אני לא רואה פה משהו ספציפי שקשור לקורונה".

עוד על :משחק הקלפים של האילומינטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully