וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפשטות הנגיף: נתניהו וסביבתו הקרובה עברו בדיקת קורונה - ויצאו תקינים

15.3.2020 / 19:43

על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד רה"מ, ראש הממשלה ומקורביו נבדקו לאבחון הנגיף ובדיקותיהם יצאו תקינות ואף אחד לא נמצא חיובי לנגיף. עד כה אותרו בישראל 200 חולים בקורונה, וננקטו צעדים לצמצום הפעילות במשק במאבק למניעת המשך התפשטות הווירוס

צילום: התנועה לאיכות השלטון, עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר היום (ראשון) בדיקת קורונה, ולא נמצא חיובי לנגיף. על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, נעשו בדיקות קורונה שגרתיות לסביבתו הקרובה של ראש הממשלה וכן לראש הממשלה - כולם יצאו תקינות. לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה.

על פי הוראות משרד הבריאות, כל מוסדות החינוך הפסיקו לפעול החל מהבוקר ונסגרו מקומות הבילוי כדוגמת קניונים, בתי קולנוע, חדרי כושר ובתי קפה. כמו כן, נכנס לתוקף האיסור על התקהלות של יותר מעשרה אנשים. מוקדם יותר היום בית המשפט המחוזי בירושלים החליט על דחיית מועד פתיחת משפטו של נתניהו ביותר מחודשיים. זאת, בעקבות הכרזת שר המשפטים אמיר אוחנה על מצב חירום לאור משבר הקורונה, שמשמעותו הקפאת פעילות בתי המשפט השלום והמחוזי ברחבי הארץ ל-24 שעות.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך הצהרה בנושא נגיף הקורונה, משרד רה"מ, ירושלים 12 במרץ 2020. אולבייה פיטוסי/פלאש90, צילום מסך
ראש הממשלה נתניהו במהלך הצהרה לתקשורת, בשבוע שעבר/צילום מסך, אולבייה פיטוסי/פלאש90

מנהיגים נוספים בעולם עברו בימים האחרונים בדיקת קורונה, ברקע התפשטותו העולמית של הנגיף. הבית הלבן הכריז כי בדיקת הקורונה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, חזרה שלילית, והוא אינו נדבק בנגיף. זאת לאחר שנועד עם נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו, שעל פי דיווחים חולה בקורונה.

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו נמצא בבידוד ביתי לאחר שרעייתו סופי אובחנה עם הווירוס. גם אשת ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ס - ביגונה גומז, חלתה בנגיף.

(עדכון ראשון: 16:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully