וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בראשון לציון: בת 40 נורתה למוות; גבר נוסף נפצע קשה

באירוע ירי ברחוב חנה ומיכאל לוין בראשון לציון נורו גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם. האישה נהרגה במקום, והגבר, שנפצע באורח קשה, פונה לביה"ח אסף הרופא. מחקירה ראשונית עולה החשד כי הגבר ירה באשתו ואז ניסה להתאבד

צילום:תיעוד מבצעי מד"א , עריכה: שאול אדם

אישה וגבר בני 40 נורו הערב (שבת) ברחוב חנה ומיכאל לוין בראשון לציון. האישה נורתה למוות והגבר, שנפצע באורח קשה, פונה לבית החולים אסף הרופא. מחקירה ראשונית עולה החשד כי הגבר ירה באשתו ואז ניסה להתאבד.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אליאור יוסף סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל מצבה היה קריטי ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". הוא הוסיף כי "הגבר, שהיה בהכרה מעורפלת, הוכנס במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימום, ופונה לבית החולים כשמצבו קשה".

זירת הרצח בראשון לציון 14 במרץ 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הירי בראשון לציון, הערב/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

אמש נורה למוות בכביש 57 סמוך לכניסה למחלף נתניה, גבר בן 33 בשם מחמד שמאלי מרמלה ואישה בת 30 נפצעה באורח קשה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, ופינו את האישה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול רפואי, כשהיא מורדמת ומונשמת. בין היתר, נבדק גם חשד לרצח. אחיו של שמאלי, מועתז, נרצח לפני שבעה חודשים ובן דודם סעיד נרצח בזמן הלוויתו של מועתז.

עוד בוואלה!

70 שנה לפני הקורונה: המגיפה שפגעה באלפים ועוררה בהלה בישראל

לכתבה המלאה

הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. אישה כבת 30 שהייתה במצב קשה מאוד הורדמה והונשמה בשטח ופונתה במצב קריטי לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

(עדכון ראשון: 22:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully