וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: ממשיך בקשר עם לוי-אבקסיס, מגנה בתוקף את האיומים נגדה

12.3.2020 / 13:35

ברקע התנגדותה של יו"ר גשר לממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, יו"ר העבודה אמר כי הוא מקווה להגיע להסכמות עמה בנוגע לפעילות עתידית, וקרא לחדול מהאיומים שהופנו נגדה. "לא יתמוך בממשלת ימין צרה בראשות נתניהו", הצהיר

בווידאו: הצהרה של עמיר פרץ (צילום: ניב אהרונסון(/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אסף דרורי

יו"ר העבודה עמיר פרץ אמר היום (חמישי) כי הוא ממשיך לקיים קשרים יו"ר גשר אורלי לוי-אבקסיס, זאת לאחר שהביעה התנגדותה לממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. הוא ציין כי דבריה של לוי-אבקסיס מגדילים את הקשיים "אך למרות התחושות הקשות - אני ממשיך לקיים קשר עמה לפעילות עתידית".

פרץ שב והבהיר כי ימליץ לנשיא המדינה ראובן ריבלין להטיל את המנדט להרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן בני גנץ. "בניגוד למה שנאמר בחלל, לא אתמוך בממשלת ימין צרה בראשות נתניהו", הדגיש.

עמיר פרץ בישיבת סיעת העבודה בבית מפלגת העבודה, 12 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
"מגנה בתוקף את האיומים". פרץ בישיבת הסיעה, היום/TPS, קובי ריכטר

אתמול התקיימו שתי הפגנות מול ביתה של לוי-אבקסיס, במסגרתן מחו תומכיה ומתנגדיה. המשטרה הציבה שתי ניידות במקום מגוריה, זאת ברקע איומים שהופנו כלפיה וכלפי ובני משפחתה. היום, במהלך ישיבת הסיעה, פרץ גינה בתוקף את האיומים. "אני מבקש לגלות איפוק", אמר והזהיר מפני "חציית קו אדום".

עוד בוואלה!

מניין חולי הקורונה בישראל עלה למאה, אחד הנדבקים - רופא בשיבא

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגנה סמוך לביתה של לוי-אבקסיס, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין לא ברור אם לוי-אבקסיס מתכוונת להמליץ על גנץ או על נתניהו ביום ראשון בסבב ההתייעצויות בבית הנשיא ואם תתמוך במאמץ של כחול לבן להחלפת יו"ר הכנסת. פרץ מנסה לשכנע את לוי אבקסיס לתמוך במהלכים אותם הוא מוביל, למרות הצהרתה שלא תתמוך בממשלת מיעוט בהשתתפות הרשימה המשותפת.

אורלי לוי אבקסיס בישיבת סיעת העבודה גשר מרצ, תל אביב 20 בינואר 2020. ראובן קסטרו
התנגדה לממשלת מיעוט. לוי-אבקסיס/ראובן קסטרו

לוי-אבקסיס לא עדכנה מראש את פרץ על החלטתה להתנגד לממשלת מיעוט, אך הוא ביקש מחברי מפלגת העבודה לא לתקוף אותה בניסיון להכיל את האירוע ולהתקדם בהתאם להבנות שלו עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully