וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נענתה לחיזוריו: קשיש בן 91 מואשם בדקירת שכנתו לבית האבות בנתניה

6.3.2020 / 21:15

סמיון לוצקר, קשיש המתגורר בבית אבות בעיר, מואשם בכך שדקר דיירת נוספת עם מספריים לאחר שזו לא הסכימה לצאת איתו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקשישה חתכים מתחת לעינה, באוזנה ובכף ידה. מבית האבות נמסר: "מצטערים על המקרה החריג שאי אפשר היה לחזותו"

ידיים אזוקות, ספטמבר 2019. סקוט פיטרסון, GettyImages
תקף ודקר מספר פעמים לאחר שנדחה/GettyImages, סקוט פיטרסון

במוקד המשטרתי התקבלה ביום שלישי האחרון קריאה מבית אבות פרטי בנתניה על דיירת בת 92 שנדקרה על ידי סמיון לוצקר בן ה-91, שמתגורר שם אף הוא. על פי עובדות כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בנתניה, החיכוך בין השניים החל כאשר לוצקר חיזר אחר הקשישה, אך היא סירבה להצעותיו ואמרה כי היא מבוגרת מדי.

לוצקר, שכעס על כך שהקשישה אינה נענית לחיזוריו, הגיע לחדר האוכל בבית האבות בו ישבה המתלוננת כשהוא אוחז במספריים - והחל לתקוף אותה כמה פעמים בפניה ובידה. עובדת סיעודית שנכחה במקום השתלטה על הקשיש, שתחילה ניסה להתנגד, והשכיבה אותו על הרצפה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקשישה חתכים מתחת לעינה, באוזנה ובכף ידה. הפציעות הצריכו טיפול במרפאת בית האבות, חבישה וזריקת טטנוס.

עדי ראיה שהיו במקום אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי לא היו בעיות בין הדיירים קודם לכן, ושהדבר החל רק בשבועות האחרונים. מספר ימים לפני האירוע, ביקשה הקשישה לעבור מקום בחדר האוכל לאחר שהקשיש התיישב לידה. לדברי גורמים שנכחו במקום, הקשישה סיפרה על מסכת ההטרדות רק לאחר שלוצקר דקר אותה.

זירת הרצח בנתניה 11 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
הקשישה סיפרה על מסכת ההטרדות רק לאחר שנדקרה. אמבולנס בנתניה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

שוטרי תחנת נתניה שהגיעו למקום עצרו את לוצקר לחקירה, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. שלשום, הגישה נגדו הפרקליטות כתב אישום בעבירה של פציעה בנשק קר. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבית האבות בנתניה קיבלו את האירוע בתדהמה. מדובר בקשיש שמתגורר במקום כחצי שנה לאחר שלפני כעשר שנים הוא התגורר שם למשך מספר שנים. הקשישה מתגוררת במקום כבר כמה שנים. גורם בבית האבות אמר לוואלה! NEWS כי "מדובר באירוע חריג מאוד. מעולם לא היו בעיות עם הקשיש וכי זו פעם ראשונה שהוא התנהג בצורה כזו". עדי ראייה שהיו במקום סיפרו לוואלה! NEWS כי אחרי שהעובדת השתלטה על לוצקר והוא נרגע, לאחר כמה דקות הוא אמר לנוכחים במקום, "מגיע לי עונש". עדי ראייה סיפרו כי מצבה של הקשישה טוב והיא מתאוששת מהאירוע.

מבית האבות נמסר בתגובה: "המקרה המצער אירע למרות שלא היה כל סימן מוקדם לכך. עברו ובריאותו הנפשית של הדייר נבדקו על ידי הוועדה המקצועית בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר, והיו ללא כל דופי. בשל פעילותו הערנית והמיומנת של צוות בית האבות הסתיים הארוע בפגיעות שטחיות בלבד. הדיירת טופלה מיד על ידי הצוות הרפואי שלנו והיא חשה בטוב. הנהלת בית האבות מצטערת על המקרה החריג שאי אפשר היה לחזותו, מאחלת לדיירת החלמה מהירה ובריאות איתנה, מודה לעובדים על פעולתם המהירה והנחושה, ותמשיך להעניק בית חם ואוהב לכל הדיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully