וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו הגיש בקשה לביטול ההחלטה לשלם לעורך וואלה! NEWS לשעבר

5.3.2020 / 10:16

לאחר שנקבע כי ישלם סכום של רבע מיליון שקלים בשל פוסטים שהפיץ, בנו של ראש הממשלה, שכלל לא הגיש כתב הגנה, טוען בבקשה כי לא קיבל לידיו את כתב התביעה. פרקליטו של אלקלעי הגיש אישור על מסירת כתב התביעה מדואר ישראל, אולם נתניהו טען כי הוא אינו כולל את שמו

צילום: מתוך ה-FB של The World Values Network, עריכה: ניר חן

(בווידאו: מפגינים מתפרצים לריאיון עם יאיר נתניהו בארה"ב)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיש היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב בקשה לבטל את פסק הדין שניתן נגדו בהיעדר הגנה, וקבע כי עליו לשלם לעורך אתר וואלה! NEWS לשעבר, אבי אלקלעי, רבע מיליון שקלים בשל פוסטים שהפיץ נגדו. נתניהו, שכלל לא הגיש כתב הגנה, טוען בבקשה כי לא קיבל לידיו את כתב התביעה.

פרקליטו של אלקלעי, עו"ד רון לוינטל, הגיש לבית המשפט אישור על מסירת כתב התביעה מדואר ישראל, אולם נתניהו ציין בבקשה שהגיש היום כי האישור לא כולל את שמו של מקבל דבר הדואר או את חתימתו. עוד מציין נתניהו באמצעות סנגורו כי הכתובת על אישור המסירה היא של מעון ראש הממשלה. "מטעמים מובנים", נטען, "לאף אדם במעון אסור לקבל דואר כלשהו... אף דבר דואר אינו יכול להימסר במעון אלא רק במשרד ראש הממשלה".

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
הגיש בקשה לביטול התשלום. יאיר נתניהו/רפי דלויה

תביעת הדיבה שהגיש אלקלעי נגד נתניהו עסקה בסדרת פוסטים שהאחרון הפיץ בפייסבוק, לפיהם אלקלעי נשתל באתר וואלה! NEWS על ידי קרן וקסנר, ויחד עם אנשי פרקליטות רקם קונספירציה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. במסגרת התביעה, קבע הרשם הבכיר אבי כהן מבית משפט השלום בתל אביב, כי עליו לשלם לאלקלעי רבע מיליון שקלים בגין התביעה, בתוספת שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט.

בעקבות פסק הדין, שניתן לפני כחמישה ימים, פרסם דובר משפחת נתניהו מכתב מעו"ד יוסי כהן, שמייצג את נתניהו הבן וממוען אליו. במכתב טוען כהן כי הוא מעולם לא קיבל את כתב התביעה, אלא רק מכתב התראה, וכי מכיוון שנתניהו עצמו לא קיבל כביכול את התביעה - פסק הדין יבוטל.

אולם, חרף טענת יאיר נתניהו כי לא ידע על התביעה נגדו, הוא כן הגיב לציוץ שפרסם אתר גלובס בטוויטר בנובמבר 2019, ובו הידיעה על אודות תביעת הדיבה של אלקלעי. בתגובת נתניהו לציוץ כתב "אזרחי ישראל מבינים כמה תביעת השתקה כזו מסוכנת? לפי טענתם, כל שעשיתי זה ללחוץ 'שייר'. אין בנאדם שנמצא בפייסבוק אם כך שאי אפשר לתבוע אותו. הם גם טוענים שעשיתי שייר לאותם פוסטים ב-29.8 וב-3.9 ומה ש'חמור מבחינתם' שאני מסרב למחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully