וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שנשכר כדי לאסוף מידע על גנץ "פעל ממשרד פרקליט רה"מ"

על פי פרסום בחדשות 13, האיש שנשכר ע"י גורם בסביבת רה"מ ועסק באיסוף מידע על גנץ פעל במשך תקופה ארוכה ממשרדו של עו"ד עמית חדד, ואף עמד בקשר רציף עם עו"ד יוסי כהן, אף הוא בין הפרקליטים שעובדים עבור נתניהו

צילום: רוני כנפו

האדם שנשכר על ידי גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לאסוף מידע על יו"ר כחול לבן בני גנץ, פעל במשך תקופה ארוכה ממשרד פרקליטו של ראש הממשלה עמית חדד, משרד עורכי הדין רוט-חדד - כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 13. לפי הדיווח, רפי וייצמן - שעסק באיסוף מידע שנוגע לגנץ ולקשריו עם ח"כ עומר ינקלביץ' ממפלגתו - עמד בקשר רציף גם עם עו"ד יוסי כהן, אף הוא אחד מעורכי דינו של ראש הממשלה.

במסגרת הפרשה, שנחשפה בעיתון "דה מרקר", נפגש וייצמן עם גורמים שונים בזמן ששהה במשרד, ואף ענה לשיחות טלפון של המשרד. וייצמן אף הציג את עצמו כמנהל אבטחת המידע של "רוט-חדד", אך פרקליטו של נתניהו הכחיש את הדברים.

השבעת חברי כנסת לכנסת ה21, ירושלים, 30 באפריל 2019. ראובן קסטרו
נתניהו וגנץ בכנסת/ראובן קסטרו

הפרשה החלה לפני כשבועיים כשדווח כי גורם בסביבת ראש הממשלה שכר בתקופה האחרונה חברת מודיעין עסקי כדי לאסוף מידע מביך על יו"ר כחול לבן בני גנץ. לפי הדיווח, הייתה זאת חברת CGI Group שנשכרה על ידי הגורם המקורב לנתניהו - שהיא גם החברה שבמערכת הבחירות הקודמת נתנה שירותים למפלגת כחול לבן, בעקבות הפריצה כביכול למכשירי הטלפון של גנץ ושל בכירים נוספים במפלגה.

עוד בוואלה!

המטרה - מידע מביך: "בסביבת נתניהו שכרו חברת מודיעין עסקי למעקב אחרי גנץ"

לכתבה המלאה

מחברת "Armor", שבה עובד וייצמן, נמסר בתגובה כי "הצגת הדברים מעוותת. חברת Armor מספקת שירותי ייעוץ אבטחת מידע ללקוחות רבים. מקצת מלקוחות החברה משותפים לה ולמשרד חדד-רוט כך שמעת לעת ובמידת הצורך, מתקיימות פגישות בעניינן במשרדי חדד-רוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully