וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה - מידע מביך: "בסביבת נתניהו שכרו חברת מודיעין עסקי למעקב אחרי גנץ"

TheMarker דיווח כי חברת CGI Group, שנתנה שירותים לכחול לבן בעקבות הפריצה לכאורה לטלפון של גנץ, נשכרה לאחרונה על ידי גוף שקשור לליכוד כדי לספק מידע בעניינו. התשלום בעסקה מוערך במאות אלפי שקלים, אך לא ידוע אם הוא הועבר

עריכה: טל רזניק

גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו שכר בתקופה האחרונה חברת מודיעין עסקי כדי לאסוף מידע מביך על יו"ר כחול לבן בני גנץ - כך דווח הערב (שלישי) ב-TheMarker. לפי הדיווח, חברת CGI Group נשכרה על ידי הגורם המקורב לנתניהו, והיא גם החברה שבמערכת הבחירות הקודמת נתנה שירותים למפלגת כחול לבן, בעקבות הפריצה כביכול למכשירי הטלפון של גנץ ושל בכירים נוספים במפלגה.

עוד דווח כי ההתקשרות נעשתה בין החברה לבין גוף הקשור לליכוד, שאמור היה לשאת בתשלום. הגורם שיצר את הקשר בין הצדדים הוא אדם מקורב ביותר למשפחת נתניהו. התשלום בעסקה מוערכת במאות אלפי שקלים ולא ידוע אם הוא הועבר בפועל.

לפי הדיווח, החברה נשכרה לפני כמה שבועות במטרה להשיג מסמכים שונים הנוגעים להתקשרות של כחול לבן עם משרד צור תקשורת, שבבעלות יועץ הקמפיין של גנץ, רונן צור. כמו כן, נדרשה בחינה של טענות על אדם שהועסק ככל הנראה במשרד, מה שהיה יכול להועיל לקמפיין הליכוד.

השבעת חברי כנסת לכנסת ה21, ירושלים, 30 באפריל 2019. ראובן קסטרו
גנץ ונתניהו בהשבעת הכנסת ה-21/ראובן קסטרו

בתוך כך, היום קרא נתניהו לחשוף את ההקלטות של ח"כ גבי אשכנזי, מבכירי כחול לבן, במסגרת פרשת הרפז, והוסיף כי "כשהקלטות יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר ביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה. יש שם דברים קשים מאוד. מובן מאליו המאמץ שהוא עושה למנוע את פרסום הקלטות". בנוסף, הוא התייחס לדברים שצוטטו על ידי איש התקשורת בועז גולן בשבוע שעבר ב"לאומיאדה", שהקריא תמלילים של תיק הרפז באירוע למרות שקיים צו איסור פרסום בנושא.

ח"כ גבי אשכנזי ענה בתגובה כי "שמעתי את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתבייש בשבילו". הוא הוסיף כי "אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה, למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully