וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשים אחרי: במשרד המשפטים עוד לא החליטו מי יטפל בערר של אפי נוה

5.3.2020 / 21:39

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר ערער על ההחלטה לסגור את התיק נגד הדס שטייף, בנוגע לפריצה למכשירו הסלולרי. ההחלטה היתה אמורה להיות של היועמ"ש, אך הוא נמנע מלעסוק בתיק בשל חברותו עם נוה

חודשו ההליכים בתביעה האזרחית שהגיש ראש לשכת עוה"ד לשעבר אפי נוה נגד כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף/עריכה: עמית שמחה

במשרד המשפטים טרם החליטו מי הגורם שיטפל בערר שהגיש אפי נוה על ההחלטה לסגור את התיק נגד העיתונאית הדס שטייף. כך אישרו היום (חמישי) במשרד, במענה לשאלת וואלה! NEWS. הערר הוגש לפני יותר משלושה חודשים.

נוה, יו"ר לשכר עורכי הדין לשעבר, ממתין בימים אלו לשימוע בפרשת "מין תמורת מינויים", בה הוא נאשם בשוחד יחד עם השופטת אתי כרייף. הפרשה התפוצצה בעקבות חומרים שהושגו בפריצה למכשירי טלפון של נוה והגיעו לידי שטייף, עיתונאית גלי צה"ל. על פי הפרקליטות, לשטייף לא ניתנה חסינות, אך כן הובטח לה כי הדבר יישקל - ואכן, בסופו של דבר היא לא הועמדה לדין, כמו גם אחרים שהיו מעורבים בפריצה לטלפונים.

אפי נוה והדס שטייף. ראובן קסטרו
ממתין להחלטת משרד המשפטים. נוה ושטייף/ראובן קסטרו

בסוף דצמבר האחרון הגיש נוה ערר על ההחלטה לסגור את התיקים נגד המעורבים בפריצה. בערר, שהוגש באמצעות עורכי הדין בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רווה, טוען יו"ר הלשכה לשעבר כי ההחלטה להעניק חסינות היא "כה חריגה עד שקשה לאתר לה תקדימים - החלטה שבמסגרתה ניתנה לעבריינים, שביצעו מעשי עבירה ברורים, 'חסינות' מפני העמדה לדין, שכלל לא ברור היסוד המשפטי לה".

מכיוון שההחלטה לסגור את התיקים התקבלה על ידי פרקליט המדינה הקודם, שי ניצן, ההחלטה בערר צריכה להתקבל על ידי דרג גבוה יותר. מעל פרקליט המדינה נמצא רק היועץ המשפטי לממשלה, אולם היועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע כבר בתחילת הפרשה כי הוא מנוע מלעסוק בה בשל חברותו האישית עם נוה. נכון לעכשיו, טרם החליטו במשרד המשפטים כיצד להתמודד עם הבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully