וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בדאונינג 10: ג'ונסון ובת זוגו התארסו ומצפים לילד

קרי סיימונדס הכריזה כי היא וראש הממשלה יתחתנו ושהם מצפים לבנם הראשון בקיץ. הם היו הזוג הראשון שנכנס למעון רה"מ בריטניה כשהוא לא נשוי, והיא האישה הצעירה ביותר שמגיעה לדאונינג 10 זה 174 שנה

צילום: רויטרס

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ובת זוגו קרי סיימונדס הודיעו אתמול (שבת) על אירוסיהם ועל כך שהם מצפים לילד. סיימונדס הכריזה באינסטגרם כי השניים התארסו בסוף השנה האחרונה, וכי היא מרגישה "מבורכת להפליא". היא צפויה ללדת את בנם הראשון בקיץ.

ג'ונסון, בן 55, וסיימונדס, בת 31, היו הזוג הראשון בבריטניה שעבר להתגורר בדאונינג 10 בעודו לא נשוי. סיימונדס היא גם בת הזוג הצעירה ביותר של ראש ממשלה בריטי ב-174 השנים האחרונות. היא כתבה עוד: "רבים מכם כבר יודעים, אבל עבור אלו מחבריי שלא יודעים, התארסנו בסוף השנה שעברה ויש לנו תינוק שיבקע בתחילת הקיץ".

קרי סיימונדס וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, 29 בפברואר 2020. אינסטגרם, אתר רשמי
"מרגישה מבורכת להפליא". סיימונדס וג'ונסון/אתר רשמי, אינסטגרם

ג'ונסון כבר התחתן פעמיים בעבר. אחרי שהתגרש מאשתו הראשונה, הוא נמצא בהליך דומה עם אשתו השנייה, מריאנה ווילר. בחודש שעבר הם אמרו לבית המשפט כי הם הגיעו להסדר כספי לסיום הנישואים ביניהם. לשניים יש ארבעה ילדים והם נפרדו ב-2018, אחרי שהתחתנו ב-1993.
.

עוד בוואלה!

"החברה הראשונה" בדאונינג 10?: ג'ונסון שובר את המוסכמות בבריטניה

לכתבה המלאה

סיימונדס, לשעבר מנהלת התקשורת של המפלגה השמרנית, נקשרה אל ג'ונסון בדיווחי כלי התקשורת בתחילת השנה שעברה. עם זאת, הקשרים ביניהם החלו עוד כשהיא עבדה בקמפיין שלו לקראת ניצחונו בבחירות לכהונה שנייה לראשות עיריית לונדון ב-2012. היא עכשיו משמשת יועצת בכירה בארגון הסביבתי "Oceana", אחרי שפרשה מהמפלגה השמרנית השלטת ב-2018.

פוליטיקאים שונים בממלכה מיהרו לברך את ג'ונסון, שיצטרף לראשי ממשלות קודמים, בהם טוני בלייר ודייוויד קמרון, שהרחיבו את משפחותיהם בזמן שהיו בתפקיד. פרט לארבעת ילדיו מהנישואים הקודמים, לג'ונסון יש ככל הנראה ילדים נוספים, אולם הוא מסרב לחשוף זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully