וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בטייבה: אשה בת 36 נורתה למוות

1.3.2020 / 10:33

נסרין עבד אלחפיז ג'בארה אם לחמישה ילדים בת 36 נורתה למוות ע"י רועלי פנים בעיר, בזמן ששהתה ברכבה. לרצח הייתה עדת ראייה והיא מתוחקרת כרגע. ביום חמישי נורה למוות צעיר בן 22 במרכז הכפר ג'סר א-זרקא

קרדיט: דוברות משטרת ישראל

אישה בת 36 נורתה למוות בעיר טייבה - כך נמסר הבוקר (ראשון) ממשטרת ישראל, כאשר זמן קצר לאחר הדיווח על הירי נקבע מותה של האשה, נסרין עבד אלחפיז ג'בארה, תושבת העיר ואם לחמישה ילדים. היא נורתה ככל הנראה על ידי רעול פנים אחד או שניים, שירו בה מטווח קצר בזמן ששהתה ברכב שלה. מהמשטרה נמסר כי הייתה עדת ראייה אחת לרצח, והמשטרה מתחקרת אותה כרגע.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן מסרה בתגובה לרצח האישה בטייבה, כי "‏לפחות שישה עולמות נחרבו להם הבוקר. נסרין ג'בארה, אמא לחמישה, נורתה למוות ברכבה הבוקר בטייבה". היא הוסיפה כי "זוהי תזכורת כואבת בשיא הקמפיין לשם מה אנחנו נאבקות. לפני שבוע הסית נתניהו נגדי, והאשים אותי באחריות על רציחתן של 45 נשים כשהייתי יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה". לדבריה, "‏הרצח הזה, נתניהו, הוא עוד כתב אישום נגדך על הדמים שנשפכו במשמרת שלך בשל המחדלים והרשלנות הפושעת בטיפול בפשיעה ובאלימות מגדרית".

במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר שעל פי החשד נדקר ברחוב עשרת הרוגי מלכות בלוד, 10 ביולי 2019. דוברות משטרת ישראל
חשד לרצח/דוברות משטרת ישראל

ביום חמישי נורה למוות צעיר בן 22 מג'סר א-זרקא במרכז הכפר, במה שנראה כחיסול. מותו של הצעיר, נביל עיסא עמאש, נקבע בבית החולים הלל יפה בחדרה. צוות מד"א שהוזעק כדי להעניק לו טיפול רפואי, הגיש לו עזרה ראשונה ועשה בו ניסיונות החייאה, שבמהלכם פונה לבית החולים, שם הועבר לחדר הלם. בתום ניסיונות החייאה נוספים בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף.

עוד בוואלה!

חשד לחיסול: צעיר בן 22 נורה למוות בג'סר א-זרקא

לכתבה המלאה

האירוע התרחש בשעות הערב המוקדמות במרכז הכפר. עדי ראייה סיפר כי אלמונים רדפו אחרי הצעיר, וירו בו בפלג גופו העליון. המשטרה מסרה כי הם פתחו בסריקות אחר האחראים לירי, במקביל לעבודת איסוף ראיות בזירת הרצח. לפני כשלוש שנים, הוקמה בכפר תחנת משטרה, אך היא אינה מאויישת בשעות הלילה ובסופי שבוע.

(עדכון חדשות 07:47)

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully