וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קנאה: הנדסאית מכרמיאל נאשמת שרצחה את חברתה פקידת הבנק

כתב האישום נגד דינה זלוטניק הוגש כחודש לאחר שחברתה, תושבת העיר שושנה מנשירוב, אותרה בביתה ללא רוח חיים. היא טוענת להגנה עצמית. "היא לא התכוונה לתוצאה, אבל לדבריה לא היתה לה שום אפשרות אחרת", אמר עורך דינה

כתב אישום נגד דינה זלוטניק שרצחה את חברתה שושנה מנשירוב/צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד דינה זלוטניק, הנדסאית תושבת כרמיאל בת 30, בגין רצח בכוונה תחילה של חברתה, תושבת העיר שושנה מנשירוב, פקידת בנק בת 32. הרקע לאירוע מסתמן כמשולש רומנטי, אף על פי שזלוטניק טוענת להגנה עצמית.

האירוע הטראגי החל להתגלגל בדירתה של מנשירוב ברחוב הגליל בכרמיאל, בערב ה-14 לינואר. זלוטניק הגיעה לבקרה, השתיים שתו בירות, שוחחו, התקשרו לאנשים שונים והתכתבו עימם. על פי כתב האישום, במהלך הערב הן קיימו קשר של שיחות ותכתובות עם כמה גברים, מתוכן שושנה מנשירוב חשדה בדינה זלוטניק שהיא מעוניינת בקשר עם אחד הגברים שהיה בעבר בן זוגה של מנשירוב והן התווכחו כמה פעמים בנוגע לעניין.

מכתב האישום עולה כי בסמוך לשעה 05:00 לפנות בוקר, על רקע החשד והוויכוחים, החליטה זלוטניק לגרום למותה של מנשירוב. על פי עובדות כתב האישום היא נטלה סכין שהייתה בדירה, והחלה לתקוף את מנשירוב. התביעה טוענת כי זאת בכוונה לגרום למותה, תוך שהיא מכה אותה בראשה, פניה חזה וזרועותיה, ודוקרת אותה שוב ושוב, עשרות דקירות בפניה, בצווארה, בכפות ידיה ובירך שלה, עד שגרמה למותה. שכנות הגרות בסביבה העידו כי שמעו צעקות עולות מהדירה.

דינה זלוטניק שהואשמה ברצח שושנה מנשירוב, בבית המשפט המחוזי בחיפה, 23 פברואר 20. שלומי גבאי, עיבוד תמונה
זלוטניק בבית המשפט, היום/עיבוד תמונה, שלומי גבאי

בסופו של דבר היא הניחה את הסכין על הרצפה, יצאה מהדירה, דפקה על דלת השכן המתוגרר ממול, וביקשה ממנו להזעיק עזרה. אבל, למרבה הצער, כשכוחות ההצלה הגיעו לדירה בשעה 05:33, הם מצאו את מנשירוב ללא רוח חיים. פרמדיק מד"א אדי קחני שהגיע לדירה סיפר רז כי "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 32 מחוסרת הכרה, עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". שכנים, קרובים וחברים שהגיעו למקום הביעו זעזוע והלם.

משטרה הוזעקה למקום, זלוטניק נעצרה ומאז היא עוד עצורה. האירוע נחקר על ידי מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון. בחקירתה היא חזרה על גרסתה כי מדובר בהגנה עצמית. החוקרים סבורים אחרת.

עוד בוואלה!

אישה בת 33 נפצעה קשה מדקירה בביתה באעבלין שבגליל

לכתבה המלאה
משטרה בזירת הרצח של שושנה מנשירוב בכרמיאל, זלוטניק. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
חוקרי המשטרה בזירת הרצח בכרמיאל/עיבוד תמונה, משטרת ישראל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה את כתב האישום באמצעות התובעת עו"ד אילנה פיקוס-רויטבלט. במקביל, בדיון שיתקיים אצל השופט ניצן סילמן, היא מבקשת את מעצרה של דינה זלוטניק עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. דיון בבקשה עוד יתקיים, ובינתיים, עו"ד באסל פלאח המייצג אותה, יקבל לידיו את תיק החקירה וילמד אותו. עו"ד פלאח אמר לוואלה! NEWS כי היא ממשיכה לטעון להגנה עצמית: "היא עצמה נדקרה מספר פעמים. היא משתתפת בצער המשפחה. היא לא התכוונה לתוצאה, אבל לדבריה לא היתה לה שום אפשרות אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully