וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודה ברצח בכרמיאל: "חשד ברמה הגבוהה ביותר"

15.1.2020 / 18:39

ביהמ"ש השלום בנצרת האריך בשמונה ימים את מעצרה של תושבת העיר שנעצרה זמן קצר לאחר האירוע בו גופת אישה בת 32 אותרה בדירתה בשכונת עוני בעיר. "נדרשות פעולות חקירה רבות ושאלות רבות למענה", אמרה השופטת בדיון. על פי החשד, הקורבן נדקרה באמצעות כלי חד

צילום: אלי אשכנזי, וואלה!NEWS

בית משפט השלום בנצרת האריך בשמונה ימים את מעצרה של תושבת כרמיאל החשודה ברצח האישה בת ה-32 שאותרה הבוקר (רביעי) בדירתה בכרמיאל ללא סימני חיים. בת ה-30 - מוכרת למשטרה מתחום עבירות הסמים - נעצרה זמן קצר לאחר האירוע וככל הנראה הייתה בדירת הנרצחת בזמן המקרה.

במהלך הדיון אמרה השופטת כי קיים "חשד סביר ברמה גבוהה ביותר" וכי "החקירה בראשיתה ונדרשות פעולות חקירה רבות ושאלות רבות למענה, בין היתר יש לבדוק את טענות החשודה שמסרה גירסה באשר לאירוע ותוצאותיו". השופטת קבעה: "מטבע הדברים נדרשים לחקירה המסועפת ימים לא מעטים ובימים אלה תישאר החשודה במעצר".

עורך דינה של החשודה, עלא עתאמנה מטעם הסניגוריה הציבורית, טען כי השתיים היו "חברות טובות" ולדבריו, החשודה טענה כי הנרצחת תקפה אותה ודקרה אותה ולכן נאלצה להתגונן. האירוע התרחש בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, והחשודה פנתה לשכן וביקשה שיזעיק משטרה. היא נותרה בזירה עד להגעת הכוחות ונלקחה לטיפול רפואי. סנגורה טען כי לחשודה יש סימני אלימות על גופה, שלא תועדו במשטרה. "היא נפצעה בפנים, בצוואר, ביד וברגל ומפיה נדף ריח של אלכוהול". נציג המשטרה סרב להתייחס למה שנמצא בדוח הרפואי, אך אישר שנלקחה ממנה בדיקת דם. לדברי עורך דינה, החשודה טענה בפני המשטרה כי תקיפה בוצעה כהגנה עצמית.

החשודה בביצוע הרצח בכרמיאל, מובאת לבימ"ש בנצרת לדיון בעניינה 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
החשודה מובאת לדיון בנצרת, היום/אלי אשכנזי

תושבי רחוב הגליל בו התגוררה הנרצחת סיפרו כי היא עברה רק לאחרונה להתגורר בבניין מספר 9 בשכונה הבעייתית, רוויית מקרי האלימות. רק בודדים הכירו אותה, ומבירור ראשוני עולה כי אחד מהם היה זה שהזעיק את המשטרה לאחר שהחשודה במעשה דפקה על דלת דירתו וסיפרה כי ישנה אישה מתה באחת הדירות.

"היא הייתה בחורה טובה", סיפרה אחת השכנות על הנרצחת, שלדבריה סבלה מנכות ברגלה. תושב אחר מעיד כי מדובר ב"שכונה לא פשוטה", בה מתרשים מקרי אלימות מעת לעת. "יש פה הרבה בלאגנים", אמר לוואלה! NEWS.

עוד בוואלה!

החשודה ברצח בכרמיאל דפקה על דלת השכן ואמרה: "יש גופה באחת הדירות"

לכתבה המלאה
חשד לרצח אישה בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
זירת האירוע בכרמיאל, היום/אלי אשכנזי

"לא מסתדר לנו הסיפור הזה", העידו שכנות אחרות ברחוב. "הנרצחת והחשודה שונות לגמרי באופי שלהן, איך הן הגיעו להיות ביחד?". הם סיפרו כי הנרצחת הייתה אישה שקטה וכי החשודה "ממש לא דומה לה". "אנחנו בהלם לחלוטין", הוסיפו.

פרמדיק מד"א אדי קחני שהגיע לדירה סיפר "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 32 מחוסרת הכרה, עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully