וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בגליל: הולך רגל בן 71 נפצע קשה מפגיעת טרקטורון

29.2.2020 / 18:57

מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי רוכב הטרקטורון נמלט מהמקום לאחר התאונה, שארעה ביישוב שדמות דבורה. חשוד במעשה נעצר בתום סריקות של המשטרה באזור. הגבר פונה במסוק מד"א לבית חולים

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

גבר בן 71 נפצע היום (שבת) באורח קשה לאחר שנפגע מטרקטורון בתאונת פגע וברח ביישוב שדמות דבורה שבמועצה האזורית הגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק לבית חולים כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה רב מערכתית.

בתום סריקות של המשטרה, נהג טרקטורון חשוד נעצר בחשד שדרס את בן ה-71 מחוץ לביתו. בוחני תאונות דרכים פועלים בזירת התאונה ואוספים ממצאים. מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי רוכב הטרקטורון נמלט מהמקום לאחר התאונה, והוא היה חלק מחבורת נהגי טרקטורונים שנסעו באזור.

מושב שדמות דבורה נמצא סמוך לכפר תבור. לפני כשלושה חודשים נפצע בינוני חייל בחופשה שנפגע מטרקטורון. המקרה אירע בין קיבוץ מגידו ומושב היוגב. נהג הטרקטורון נמלט וזהותו לא ידועה.

בשנת 2007 נדרסה למוות בכפר תבור הילדה טל זינו בת השמונה. המקרה אירע ביום כיפור באותה שנה כשנהג טרקטורון שעט בפראות לעבר הולכי רגל ופגע בה. הוא ניסה להימלט אך נעצר.

תאונת דרכים בין טרקטורון לכלי רכב כניסה לאעבלין שבה נפצע באורח אנוש גבר בן 48, 9 בפברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
חשד לפגע וברח בגליל. תאונת טרטורון/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

נהיגה פרועה על טרקטורונים היא תופעה מוכרת במרחב הכפרי ומלבד פגיעות בבני אדם, נהגי טרקטורונים גורמים לא אחת גם נזקים לשדות חקלאיים כשהם נוסעים על השדות ורומסים את גידולי השדה.

באיזור המועצה האזורית מגידו אתמול נערך מבצע אכיפה בניסיון התמודד עם תופעת השתוללות נהגי כלי רכב מוטוריים. את המבצע ערכו המחוז הצפוני של המשטרה ומג"ב, בשיתוף המועצה האזורית מגידו.
במהלך המבצע נבדקו יותר מ-70 כלי רכב שטח. נתפס נהג קטין בן 15 נוהג על טרקטורון, למרות שאין בידיו רישיון נהיגה. כמו כן נתפס נהג אופנוע שלא הוציא רישיון נהיגה. הטרקטורון והאופנוע הושבתו ונגררו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully