וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפשטות נגיף הקורונה: מקרי מוות ראשונים בתאילנד ואוסטרליה

צעיר בן 35, שהיה חולה בקדחת, ונוסע בן 78 שהיה על הספינה היפנית הם הקורבנות הראשונים מהווירוס בשתי המדינות. בסין מתו 35 איש נוספים, ירידה בהשוואה ליממה הקודמת, אך חלה עלייה במספר הנדבקים

צילום: רויטרס

התפרצות הקורונה - עדכונים אחרונים

  • בתאילנד נרשם מקרה מוות ראשון מהמחלה
  • 35 בני אדם מתו בסין - 34 מתוכם במחוז חוביי
  • ארמניה: צעיר בן 29 ששב מאיראן הוא הנדבק הראשון במדינה

שני קורבנות ראשונים מנגיף הקורונה נרשמו הלילה (ראשון) בתאילנד ובאוסטרליה, בהמשך להתפשטות הווירוס מעבר לסין. בתאילנד, היה זה צעיר בן 35 שכבר חלה בקדחת דנגי ומת מהנגיף, בעוד שבאוסטרליה היה זה גבר בן 78 שהיה על ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס" שהוחזקה בבידוד לחופי יפן במשך שבועיים.

משרד הבריאות הסיני דיווח כי 35 בני אדם נוספים מתו במהלך היממה האחרונה מנגיף הקורונה במדינה - 34 מתוכם במחוז חוביי, מוקד התפרצות המחלה. מדובר בנתון נמוך יותר מהיום הקודם, אז מספר הקורבנות היה 47. עם זאת, 573 בני אדם נוספים נדבקו בנגיף - עלייה ביחס ל-427 המקרים שזוהו ביום שלפני כן. מספר המתים בסין הגיע בסך הכל ל-2,870 בני אדם.

חיטוי נגד קורונה של מקדש האימאם א-רידא בטהראן. רויטרס
חיטוי נגד קורונה של מקדש האימאם א-רידא בטהראן/רויטרס

הנגיף הוסיף להתפשט ברחבי אסיה. ראש ממשלת ארמניה, ניקול פשיניאן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי מקרה הידבקות ראשון בווירוס אובחן במדינה. הנדבק הוא צעיר בן 29 ששב למדינה מאיראן, המהווה מקור לעשרות מקרים במדינות שכנות, בהן אפגניסטן, בחריין, עיראק, כווית, עומאן ופקיסטן. "כעת הוא במצב טוב", אמר פשיניאן, והוסיף כי הרשויות מתכננות לבודד את אלה שהיו בקשר עמו. ארמניה סגרה את הגבול שלה עם איראן למשך שבועיים והשעתה בשבוע שעבר את התנועה האווירית עמה.

בנוסף לכך, חברת התעופה אמריקן אירליינס הודיעה אתמול כי תשהה את טיסותיה מארצות בהרית למילאנו, שעות ספורות לאחר שמשרד החוץ האמריקני פרסם אזהרות מסע לאזורים שונים באיטליה בגלל התפרצות נגיף הקורונה. בחברת התעופה נימקו את ההחלטה בירידה בביקוש. אתמול אושר מקרה מוות הראשון מהנגיף בארצות הברית, במדינת וושינגטון, שהכריזה על מצב חירום.

המרכזים של קוריאה הדרומית לבקרה על מחלות ומניעתן עדכן כי 376 חולים חדשים בקוביד-19 זוהו בקוריאה הדרומית, נתון שהביא את מספר הנדבקים במדינה ל-3,526. מבין המקרים החדשים, 333 היו בעיר טגו. ברקע החשש מהדבקות, הכנסיות במדינה - מוקד התפרצות המחלה הגדול ביותר מחוץ לסין - לא פעלו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully