וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרס יחרים את ועידת איפא"ק: "מעניקה במה להתנגדות לזכויות פלסטינים"

הסנאטור היהודי, שנחשב כמועמד המוביל בפריימריז הדמוקרטיים, הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי לא ייקח חלק בכנס השנתי של השדולה הפרו-ישראלית. לדבריו, "אני מוטרד מהפלטפורמה שאיפא"ק מעניקה למנהיגים שמביעים גזענות, ולכן לא אקח חלק בוועידה"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

הסנאטור ברני סנדרס, המתמודד בפריימריז הדמוקרטיים לנשיאות ארצות הברית, אמר הלילה (שני) כי לא ישתתף בוועידת איפא"ק שתתקיים בשבוע הבא בוושינגטון. סנדרס צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לעם ישראל יש זכות לחיות בשלום ובביטחון, וגם לעם הפלסטיני. אני מוטרד מהפלטפורמה שאיפא"ק מעניקה למנהיגים שמביעים גזענות והתנגדות לזכויות הבסיסיות של הפלסטינים. מסיבה זו, אני לא אקח חלק בוועידה".

עוד הוסיף הסנאטור היהודי כי "כנשיא, אתמוך בזכויותיהם של הישראלים ושל הפלסטינים ואעשה כל שביכולתי כדי להביא שלום וביטחון לאזור".

הסנאטור הדמוקרטי ברני סנדרס בעצרת בחירות ביוסטון טקסס, 23 בפברואר 2020. רויטרס
לא ישתתף בוועידה השנתית של השדולה הפרו-ישראלית. סנדרס/רויטרס

בפריימריז הדמוקרטיים שנערכו אתמול בנבאדה ניצח סנדרס וביסס את מעמדו כמוביל במרוץ לייצוג המפלגה בבחירות בנובמבר, אחרי הניצחון בניו המפשייר והמקום השני באייווה. על אף שסנדרס היה צפוי לרשום תוצאה טובה בנבאדה, ייתכן שהסנאטור מוורמונט עלה על הציפיות כשהצליח להרחיב את בסיס תומכיו.

לפי הסקרים שנעשו בכניסה לקלפיות על ידי מכון אדיסון, סנדרס מחץ את יתר יריביו בקרב הקולות ההיספנים וסיים שני רק לג'ו ביידן במספר הקולות מקרב המצביעים השחורים. הוא היה הבחירה המובילה של מצביעים בני 65 ומטה. הוא גם ניצח בקרב בוגרי האקדמיה ובקרב חסרי השכלה גבוהה, אצל גברים ונשים גם יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully