וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכחישה את הטענות: הוארך מעצר האם החשודה שטלטלה את בנה בדרום

18.2.2020 / 16:05

סנגורה של האם החשודה בהתעללות בתינוקה בן ה-3 חודשים סיפר כי היא הגיעה לביה"ח בהמלצת רופא שביקרה, לאחר שבנה לא חש בטוב. החקירה נפתחה לאחר שהצוותים דיווחו על חבלות בראש התינוק. מביה"ח סורוקה נמסר כי חל שיפור במצב התינוק. המשטרה: היא משתפת פעולה בחקירתה

עריכה: אסף דרורי

(בווידיאו: המטפלת ציפורה דוד מורשעת בהתעללות בתינוק, לפני שבוע)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרה של האם החשודה בהתעללות בבנה התינוק בן השלושה חודשים, בדרום הארץ. מבית החולים סורוקה, אליו פונה התינוק בשבוע שעבר מצב קשה מאוד לאחר שסבל מחבלות בראשו, נמסר כי חל שיפור במצבו וכי הוא חזר להכרה ונושם בכוחות עצמו.

על פי חוקר המשטרה, ב-12 בדצמבר הגיעה האם יחד עם הבן לבית החולים שבבאר שבע. החקירה נפתחה לאחר שצוות בית החולים דיווח למשטרה על מצבו של התינוק. לאם, ששיתפה פעולה בחקירתה, מיוחסות עבירות של התעללות פיזית, תקיפת קטין וגרימת חבלה לאחר שעל פי החשד טלטלה את בנה.

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
אישה עם אזיקים/AP

לדברי סנגורה, בבוקר האירוע האם הרגישה כי בנה לא חש בטוב והתקשרה לרופא בקריית מלאכי. לאחר שהגיעה אליו, אמר לה כי אין שום דבר חריג, אך אם היא חוששת היא יכולה ללכת למיון. עוד טענה האם כי בנסיעה מקריית מלאכי, היא התקשרה למשטרה והודיעה להם כי היא נוסעת בשולי הכביש, כדי להגיע מהר לבית החולים.

עוד בוואלה!

לפיד באולפן וואלה! NEWS: הציבור הערבי צריך לדאוג שתומכי טרור לא ישבו בכנסת

לכתבה המלאה

האם, שמוכרת לשירותי הרווחה בעיר בדרום הארץ שבה היא מתגוררת, מכחישה את הטענות נגדה. "כל הטענות של האימא עלו כבר ביום ראשון, ויש בהם כדי ללמד על היותה אם אחראית, לא נבדקו על ידי המשטרה. מדובר באישה נטולת עבר פלילי", אמר הסנגור, עו"ד שלום בן שבת.

(עדכון ראשון: 15:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully