וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים אותרו ללא רוח חיים בעפולה; הנסיבות בבדיקה

18.2.2020 / 13:49

גופותיהן של השתיים, ככל הנראה אם ובתה בנות 82 ו-61, אותרו במצב ריקבון ברחוב אבן גבירול בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותן. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות: "בשלב זה של החקירה לא עולה חשד לפלילים"

צילום: דוברות מד"א

שתי נשים, ככל הנראה אם בת 82 ובתה בת ה-61, אותרו היום (שלישי) ללא רוח חיים ברחוב אבן גבירול, שבשכונת גבעת המורה בעפולה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותן ללא סימני חיים, כשגופותיהן במצב ריקבון, ונאלץ לקבוע את מותן בזירה.

כוחות המשטרה וכן צוותי כיבוי והצלה הוזעקו למקום במטרה לפרוץ לדירה בה אותרו הנשים. זאת, לאחר שהתקבלה הודעה על ריח חריף שעולה מאחת הדירות המשטרה מסרה כי "חוקרי משטרה ומעבדה ניידת בדרכם למקום, בשלב זה של החקירה לא עולה חשד לפלילים. החקירה בעיצומה".

גננת שהתמוטטה בגן ילדים באשקלון בעקבות אירוע לבבי. ללא קרדיט, אתר רשמי
שתי גופות נשים במצב ריקבון אותרו בעפולה/אתר רשמי, ללא קרדיט

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. האם ובתה לא היו מוכרות לשירותי הרווחה. פרמדיק מד"א שנכח בזירה, אבי אמואיל, סיפר: "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות הכיבוי שפרצו את הדירה, שתי הנשים היו מחוסרות הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותן".

עוד בוואלה!

"ספינת הקורונה" ביפן: הישראלים יוחזרו לארץ בעוד יומיים

לכתבה המלאה

מוקדם יותר, נקבע מותו של גבר בן 70, לאחר שנפגע בשריפה שאירעה אתמול בבית אבות ברחוב המעפילים בנהריה. הוא נפצע באורח קשה, ובבית החולים רמב"ם בחיפה קבעו הרופאים את מותו.

(עדכון ראשון: 11:48)

  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully