וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הזינוק בסקרים: בלומברג ישתתף בעימות דמוקרטי ראשון

המיליארדר וראש עיריית ניו יורק, שבחר לוותר על ארבע המדינות הראשונות בפריימריז, יצטרף ליריביו במרוץ אחרי שרשם אחוזי תמיכה דו-ספרתיים בסקרים האחרונים. חלק ממתחריו מאשימים אותו בניסיון "לקנות ניצחון" בשל מאות מיליוני הדולרים ששפך עד כה

עריכה: אסף דרורי

מייקל בלומברג, המתמודד בפריימריז הדמוקרטיים, ישתתף מחר (רביעי) בעימות הראשון שלו - כך אישר הקמפיין שלו, בעקבות עלייתו בסקרים של המיליארדר, שוויתר על ארבע המדינות הראשונות בחירות המוקדמות והוא מתרכז ב"סופר טיוזדיי" בחודש הבא, אז 14 מדינות שונות יקיימו פריימריז במקביל.

לפי סקר אחרון, שפורסם היום, ראש עיריית ניו יורק לשעבר בן ה-78 הגיע למקום השני באחוזי התמיכה, עם 19%, שני רק לסנאטור הסוציאליסטי ברני סנדרס. סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן הגיע למקום השלישי, עם 15%.

מייקל בלומברג  באירוע קמפיין במוזיאון הלאומי לחיילים באפלו ביוסטון ,פברואר 2020. רויטרס
בלומברג באירוע ביוסטון, החודש/רויטרס

"מייק מצפה להצטרף לשאר המועמדים הדמוקרטים על הבמה ולהסביר מדוע הוא המועמד הטוב ביותר להביס את דונלד טראמפ ולאחד את המדינה", מסרו בקמפיין של איש העסקים, שהוציא הוציא מאות מיליוני דולרים על פרסום בטלוויזיה, ברדיו וברשתות הדיגיטליות כחלק מהקמפיין שלו. על פי CNN, הוא מעסיק יותר מ-2,000 אנשי צוות ברחבי ארצות הברית.

חלק מיריביו של בלומברג, כמו אליזבת וורן וסנדרס, מאשימים אותו בניסיון לקנות את הבחירות. בארוחת ערב דמוקרטית בנבאדה ביום שבת, אמר סנדרס: "יש לי חדשות למר בלומברג, והן שלעם האמריקני נמאס ממיליארדרים שקונים בחירות". הוא מכחיש את הטענות והציע לממן את הקמפיין הדמוקרטי נגד טראמפ גם אם הוא לא יזכה במועמדות.

במהלך העימות צפוי בלומברג לעמוד בפני שאלות קשות בנוגע לחלקים ממדיניותו כראש עיריית ניו יורק ביחס למיעוטים. הוא התנצל, אולם ביידן הבטיח לאתגר אותו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully