וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובל פצוע לרכב: תיעוד מזירת הירי בילד בן התשע במזרח ירושלים

בתיעוד מעיסאוויה, נראים התושבים מתגוננים מאמצעים לפיזור הפגנות, כשבשלב מסוים נראה מאלכ עיסא כשהוא פצוע. אביו סיפר כי הילד נפצע כשחזר הביתה מבית הספר. במשפחתו ממתינים למידע על מצב עינו אחרי שנותח. גורם המעורה בבדיקת מח"ש: שוטר טען שירה כדור ספוג לעבר קיר

עריכה: אסף דרורי

בעוד המחלקה לחקירות שוטרים בודקת את נסיבות פציעתו של מאלכ עיסא, בתיעוד שפורסם היום (שני) מיום שבת האחרון נראה הילד בן התשע כשהוא פצוע בזירת הירי בעיסאוויה שבמזרח ירושלים. במקום נראים תושבים כשהם מתגוננים מאמצעים לפיזור הפגנות שהפעילה כלפיהם המשטרה. מאלכ, הלבוש בתכלת בסרטון, נראה כשהוא חוצה את הרחוב בריצה, נעלם מעין המצלמה ובהמשך מפונה על ידי התושבים.

מח"ש פתחה בבדיקת הירי, שאירע במהלך פעילות של כוח משטרה בשכונה. בין היתר נבדקות נסיבות השימוש בכדור ספוג וכן האם מאלכ נפגע מירי השוטר. לפי גורם המעורה בבדיקה, אחד השוטרים הודה כי עשה שימוש בכדור ספוג, אך אמר כי ירה לעבר קיר.

תיעוד- מאלכ עיסא, ילד מעיסאווויה נורה ונפצע בעינו. צילום מסך, צילום מסך
מובל פצוע לרכב. תיעוד מזירת הירי/צילום מסך, צילום מסך

אביו סיפר כי מאלכ נפצע בפניו ובראשו בדרכו הביתה, לאחר שחזר מבית הספר לשכונה. בני משפחתו הביאו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך, ומשם הוא פונה להדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה קשה בפניו ובראשו. אתמול מאלכ נותח, וכעת במשפחתו ממתינים למידע על מצב עינו, והאם יוכלו לראותו שוב.

וואהל עיסא, אביו של הילד, סיפר כי "מאלכ היה עם האחיות שלו, הם לומדים בבית ספר בוואדי ג'וז. כשחזרו האוטובוס הוריד אותם בתחנה בכפר, ויש מרחק של 200 מטר לבית. בדרך כלל אימא שלהם באה עם האוטו לאסוף אותם, אבל היום אמרה שיש יום יפה ושיבואו ברגל. הוא נכנס למכולת לקנות ממתקים וביציאה מהמכולת קיבל כדור לפנים".

עוד בוואלה!

"כמעט כמו עוצר": תושבי עיסאוויה מיואשים מהמבצע המשטרתי המתמשך

לכתבה המלאה
מאלכ עיסא, ילד בן תשע שנפצע מירי כדור ספוג של המשטרה בעיסאוויה, 15 בפברואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
במשפחתו ממתינים למידע על מצב עינו. מאלכ עיסא בבית החולים/אתר רשמי, אתר רשמי

לדברי האב, במקום הייתה התקהלות בגלל מעצר של מישהו בשכונה ו"התחילו לירות באוויר". עוד הוסיף כי בדרך כלל הם אוספים אותם עם האוטו כי "מפחדים על הילדים ודואגים תמיד. כל הזמן יש בלאגן בכפר אז אנחנו מפחדים שהילדים ייפגעו". עוד אמר עיסא כי בנו עלול לסבול מנזק מוחי ולאבד את עינו.

(עדכון ראשון: 12:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully