וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרס מסמן את בלומברג: "אין לו את הריגוש והאנרגיה לנצח את טראמפ"

16.2.2020 / 12:56

הסנאטור הסוציאליסטי, שמחפש מומנטום בפריימריז לאור הצלחותיו הראשונות, תקף את המיליארדר - שטרם נכנס למרוץ באופן רשמי. זאת מבלי שהתייחס ליתר מתחריו. "למרות כל הכסף שלו"

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

המועמד הדמוקרטי ברני סנדרס אמר כי מייקל בלומברג לא יכול ליצור את "הריגוש והאנרגיה" הדרושים לניצחון על דונלד טראמפ בנובמבר, למרות "כל הכסף שלו". הסנאטור הסוציאליסטי, שמחפש מומנטום אחרי הניצחון בניו המפשייר והקרב הצמוד באייווה, תקף את ראש עיריית ניו יורק, שלמעשה טרם נכנס רשמית למרוץ משום ששמו יופיע על פתקי ההצבעה רק ב"סופר טיוזדיי" בחודש הבא.

בלומברג היה היריב היחיד שאותו הזכיר סנדרס באירוע בחירות בלאס וגאס, נבאדה, לקראת הפריימריז שיתקיימו בה ביום שבת. ראש עיריית ניו יורק לשעבר, שפוסח גם על נבאדה, השתתף אתמול באירוע בווירג'יניה, אך הקמפיין שלו טרם הגיב לדבריו של סנדרס.

הסנאטור, המשתייך לאגף הרדיקלי במפלגה, התעלם בדבריו ממי שכן נכח בקהל - ראש עיריית סאות' בנד, אינדיאנה, לשעבר פיט בוטיג'ג', שגבר עליו בפער זעום באייוה וסיים מיד אחריו בניו המפשייר.

ברני סנדרס נואם במהלך עצרת קמפיין בלאס וגאס, פברואר 2020. רויטרס
מסמן את יריבו. סנדרס, אתמול/רויטרס

סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, שהתרסק בשתי המדינות הראשונות בפריימריז מתח ביקורת מרומזת על סנדרס בנאומו, כשציין את תמיכתו של הסנאטור בעבר בחוק המגן על יצרני כלי נשק מפני אחריות למעשי ירי המוניים. בנוסף לכך, בריאיון לרשת NBC, ביידן אמר כי על סנדרס להתנער מכמה מתומכיו בשל התקפותיהם האגרסיביות נגד מבקריו של הסנאטור.

מרבית המועמדים האחרים נמנעו מלתקוף את יריביהם, אף שנותר שבוע בלבד עד אסיפות הבחירות של נבאדה.

"החדשות הרעות הן שאחרי יותר ממאה אלף סלפי, נדבקתי ממישהו בצינון", אמרה הסנאטורית אליזבת וורן לתומכיה, בקול חלוש. "החדשות הטובות הן, 'שבכל זאת, היא ממשיכה'. אני על הבמה הזו הלילה כי אני לוחמת".

ההצבעה המוקדמת החלה כבר אתמול, והשתתפו בה 11,800 מצביעים דמוקרטים. גורם אחד במפלגה אמר כי שיעור ההשתתפות בבחירות היה גבוה מהמצופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully