וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל אלימות כלפי הצוות הרפואי: בתי החולים הפסיכיאטריים יושבתו

16.2.2020 / 8:59

בהסתדרות האחיות הכריזו על כוונתם להשבית את בתי החולים הפסיכיאטריים בכל הארץ, לאחר שלדבריהם מטופל תקף הלילה אח במרכז לבריאות הנפש "לב השרון", שבו אין תקן למאבטח בשעות המאוחרות. "לא יעלה על הדעת שהאחיות יהפכו לשק איגרוף"

צילום:דוברות המשטרה,עורך שאול אדם

(בווידאו: תקיפת צוות רפואי בבית החולים פוריה)

הסתדרות האחיות הכריזה כי תשבית הבוקר (ראשון) למשך שעתיים את בתי החולים הפסיכיאטריים בכל הארץ. זאת, לאחר תקרית בה מטופל תקף הלילה אח במרכז לבריאות הנפש "לב השרון". "לא יעלה על הדעת שהאחיות יהפכו לשק איגרוף. הגיע הזמן שאנשים יגיעו לעבודה וידעו שהם חוזרים שלמים הביתה", אמרה יו"ר הסתדרות האחיות, אילנה כהן.

הנזק שגרם המטופל שתקף אח באגרופים וכסאות במרכז לבריאות הנפש "לב השרון" שבעקבותו הוכרזה שביתה של שעתיים. 16 בפברואר 2020.. אתר רשמי, אתר רשמי
שמשה מנופצת במרכז לבריאות הנפש "לב השרון"/אתר רשמי, אתר רשמי

לטענת ההסתדרות, המטופל תקף לכאורה את האח באגרופים, שבר כיסאות והניף שולחן שבאצעותו ניפץ חלונות ודלתות. כל זאת, כשבמחלקה מאושפזים מטופלים מעבר לתקן.

עוד בוואלה!

10 מכות מדינה | אלימות בבתי החולים

לכתבה המלאה
הנזק שגרם המטופל שתקף אח באגרופים וכסאות במרכז לבריאות הנפש "לב השרון" שבעקבותו הוכרזה שביתה של שעתיים. 16 בפברואר 2020.. אתר רשמי, אתר רשמי
"הגיע הזמן שאנשים יגיעו לעבודה וידעו שהם חוזרים שלמים הביתה"/אתר רשמי, אתר רשמי

"בניגוד להסכם הקיים עם המדינה למיגור אלימות, למחלקה אין עדיין תקן של מאבטח בלילה, לכן הצוות נאלץ להתמודד בגפו עם האלימות", הסבירו בהסתדרות, "כל הפרה של הסכם האלימות מציבה את הצוותים הרפואיים בסכנה פיזית. ננקוט בכל האמצעים שיש ברשותנו בחוק כדי להגן על האחים והאחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully