וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה וחנק: מטופל הואשם בתקיפת אשת צוות רפואי בטבריה

20.10.2019 / 18:12

אדם שטופל בבית החולים פוריה הואשם בתקיפת עובדת ובניסיון לחנוק אותה, כשנער שנכח במקום העיר לו כי "זה לא יפה" - תקף גם אותו. הוא תקף גם את המאבטחים שהוזנקו כדי לעצור אותו. בכתב האישום יוחסו לו עבירות תקיפה וגרימה חבלה חמורה

בית החולים פוריה – בטבריה. דוברות פוריה,
בית החולים פוריה – בטבריה/דוברות פוריה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב עראבה בן 44, שנעצר בחשד לתקיפת צוות רפואי בבית החולים פוריה בטבריה. על פי כתב האישום, בנוסף לצוות הרפואי הוא תקף גם נער שהעיר לו על מעשיו וגם את המאבטחים בבית החולים. יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

התקיפה התרחשה לפני כשבוע, בעת שהנאשם היה מאושפז בבית החולים. מחקירת המשטרה עולה כי הוא תקף עובדת של בית החולים וניסה לחנוק אותה בשתי ידיו. נער כבן 16 שראה את התקיפה העיר לו על מעשיו ואמר לו כי "זה לא יפה". בתגובה תקף הנאשם גם הנער וגרם לו לשבר ביד. מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום נתקלו אף הם באלימות מצד הנאשם, שניסה לתקוף גם אותם.

כוח משטרה שהגיע למקום עצר אותו ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט לפי בקשת המשטרה. הבוקר, עם תום החקירה ומלאכת איסוף הראיות הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של גרימת חבלה חמורה, תקיפת עובד ציבור, איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי. כמו כן, לבית משפט המחוזי בנצרת הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully