וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונת דרכים עצמית באשדוד

13.2.2020 / 0:40

הצעיר ככל הנראה התהפך עם האופנוע בשדרות משה דיין בעיר, ובתום פעולות החייאה נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו במקום. חוקרי המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה

צילום: אנשי הדממה, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: תיעוד מתאונת הדרכים בה נהרג אתמול נער בן 13 על קורקינט בתל אביב)

רוכב אופנוע בן 25 נהרג הלילה (חמישי) ככל הנראה בהתהפכות עצמית בשדרות משה דיין באשדוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי וביצע פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. חוקרי תאונות דרכים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א נאור סבג, שהוזעק לזירת התאונה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אופנוע על הכביש, בסמוך שכב גבר כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בהתהפכות עצמית באשדוד. 13 בפברואר 2020.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בה נהרג רוכב האופנוע, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

אתמול, דניאל כהן, נער בן 13 שרכב על קורקינט נהרג אתמול מפגיעת משאית בדרך לוד בתל אביב. הרוכב פונה מזירת התאונה כשהוא במצב אנוש ומותו נקבע בבית החולים. חוקרי תאונות דרכים של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה, ונהג המשאית עוכב לתחנה לצורכי חקירה.

כמעט במקביל, נפגע רוכב אופנוע בן 26 מרכב ברחוב החשמל בחיפה, ונפצע באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר עם חבלות בגפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully