וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה יששכר הודתה לפעילים: "ידעתי בלב שאני לא נלחמת לבד"

9.2.2020 / 18:13

יששכר, ששבה לישראל אחרי כעשרה חודשים בכלא הרוסי, פרסמה פוסט בעמוד המאבק למענה לראשונה מאז שחרורה. "נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס", כתבה הצעירה בת ה-26. היא פנתה לבני משפחתה ולפעילים וכתבה כי "כל זה לא היה קורה בלעדיכם, אני בת מזל"

צילום:לירן לוי, עריכה: שאול אדם

יותר משבוע אחרי חזרתה לארץ, נעמה יששכר פרסמה היום (ראשון) פוסט לראשונה, שבו הודתה לקרוביה ולפעילים שנאבקו למענה בעת שריצתה עונש מאסר של כעשרה חודשים בכלא הרוסי. בעמוד הפייסבוק "Wewantnaama", שהוקדש למאבק למען שחרורה, כתבה יששכר: "נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס, כי ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד".

היא פתחה את הפוסט בכך ש"כבר כמה ימים שאני חושבת איך להודות לכם, איך לפנות לכולכם ולומר שאני כל כך מודה על האהבה הזאת. איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם. אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב".

נעמה יששכר עם אמא ואחותה. -, אתר רשמי
"ידעתי שאני לא לבד". נעמה יששכר עם משפחתה, מתוך הפוסט שפרסמה בפייסבוק/אתר רשמי, -

יששכר הודתה למשפחתה, ש"הובילה את המאבק והייתה שם ברגל רגע, ולמי שלקח חלק במאמצים הבלתי נתפסים להחזיר אותי". בנוסף לכך, היא הודתה לאמנים, הספורטאים ומובילי דעת הקהל שהשתתפו במאבק, וכן לפעילים ברשתות החברתיות ומי שתרמו לקמפיין גיוס ההמונים. "כל זה לא היה קורה בלעדיכם", הוסיפה. "אני בת מזל שיש לי מעגל של אנשים שככה שמרו עלי בזמן שלא היה לי את היכולת לעשות זאת בעצמי. אתם החזרתם אותי הביתה".

יששכר בת ה-26 ריצתה עונש של כעשרה חודשי מאסר בכלא הרוסי, לאחר שבאפריל האחרון נתפסה עם 9.6 גרם של חשיש בשדה התעופה שרמייטבו, בדרך חזרה ארצה מהודו. היא נשלחה ל-7.5 שנות מאסר, אולם בסוף החודש שעבר העניק לה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חנינה, והיא שבה לארץ במטוס ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עמו, לאחר שהאחרון נפגש עם הנשיא פוטין במוסקבה. עם חזרתה לביתה ברחובות, אמרה נעמה: "אני עדיין בשוק מכל הסיטואציה, אבל אני מודה על הכול".

עוד בוואלה!

נתניהו ניצל את רחמי העם על יששכר, אך הטרמפ המצולם שהעניק לא יסייע לו

לכתבה המלאה

למרות שזכתה לחנינה, עורכי דינה של יששכר ממשיכים לפעול לביטול האישומים נגדה. צוות ההגנה טוען כי התקבלה החלטה לא חוקית ובלתי הוגנת שהובילה להרשעתה של חפה מפשע. בנוסף לכך, עורכי הדין יגישו ערעור גם לבית הדין האירופי לזכויות אדם בטענה להפרות זכויותיה של יששכר במהלך מאסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully