וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החנינה: נעמה יששכר פועלת לביטול האישומים נגדה ברוסיה

7.2.2020 / 12:02

אחרי השחרור וחזרתה הביתה, עורכי דינה של הצעירה הישראלית נערכים לערער על הרשעתה. זאת, בטענה כי ההליך המשפטי ברוסיה התנהל באופן לא חוקי ובלתי הוגן, שהוביל להרשעת חפה מפשע. צוות ההגנה יערער גם לבית הדין האירופי בגין הפרת זכויות אדם

צילום: ניב אהרונסון,לירן לוי , עריכה: שאול אדם

למרות שזכתה לחנינה מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עורכי דינה של נעמה יששכר ממשיכים היום (שישי) לפעול לביטול האישומים נגדה. שבוע לאחר שחרורה מבית הכלא ברוסיה, צוות ההגנה של הצעירה הישראלית טוען כי התקבלה החלטה לא חוקית ובלתי הוגנת שהובילה להרשעה של חפה מפשע. בנוסף לכך, עורכי הדין יגישו ערעור גם לבית הדין האירופי לזכויות אדם בטענה להפרות זכויותיה של יששכר במהלך מאסרה.

"חנינתה של נעמה יששכר שהובילה לשחרורה מריצוי מאסר נוסף לא מובילה לשחזור זכויותיה שהופרו", אמרו בצוות ההגנה. "אפשר להשיג זאת רק באמצעות ביטול הרשעתה הבלתי צודקת".

נעמה יששכר. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
יפה ונעמה יששכר בישראל, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

יששכר בת ה-26 שבה בשבוע שעבר לישראל לאחר עשרה חודשי מאסר בכלא ברוסיה. יששכר טסה לארץ במטוס ראש הממשלה, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביקר ברוסיה ונפגש עם הנשיא פוטין. לאחר הנחיתה בנתב"ג, אמרה נעמה כי "אני עדיין בשוק מכל הסיטואציה, אבל אני מודה על הכול".

על יששכר נגזרו בבית המשפט הרוסי שבע שנות מאסר וחצי, לאחר שנעצרה באפריל האחרון במוסקבה בגין אחזקת 9.6 גרם של חשיש שנמצאו בתרמילה, בעת שעצרה בשדה התעופה שרמייטבו בדרך חזרה ארצה מהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully