וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בליכוד נגד בנט: תופס טרמפ על תכנית החלת הריבונות של נתניהו

שר הביטחון קרא לראש הממשלה להביא באופן מיידי להצבעה בממשלה החלטה על החלת ריבונות לפני הבחירות, וספג ביקורת מצד גורמים בליכוד. "האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שנתניהו מקדם בתיאום עם האמריקנים". גורמים בימינה: "נמשיך לדרוש ריבונות כאן ועכשיו"

אתר רשמי

(בווידאו: רה"מ נתניהו מודיע כי יחיל ריבונות בבקעת הירדן וביישובים ביו"ש לאחר הבחירות)

גורמים בליכוד תקפו את יו"ר ימינה ושר הביטחון נפתלי בנט, לאחר שקרא אתמול (שבת) לראש הממשלה בנימין נתניהו להביא להצבעה מיידית בממשלה החלטה על החלת ריבונות לפני הבחירות. לדברי הגורמים: "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא בשלוש שנות עבודה עם הנשיא דונלד טראמפ. בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקני". הגורמים הוסיפו כי האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקנים".

גורמים בימינה מסרו הבוקר כי "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד - הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית ובתחבורה".

במקור, מיד אחרי פרסום עסקת המאה לפני כשבועיים, נתניהו הצהיר כי יביא לממשלה הצעה מיידית להחלת ריבונות בבקעת הירדן וביישובים היהודיים ביהודה ושומרון. עם זאת, בבית הלבן הבהירו כי הם מתנגדים למהלך. ברקע התנגדות הממשל האמריקני לצעדים חד צדדיים לפני הבחירות, נתניהו אמר אתמול בכנס ליכוד כי "אנחנו בעיצומו של תהליך מיפוי השטח" מול האמריקנים וכי התהליך יקח "כמה שבועות".

ראיון של של נפתלי בנט 23 ביולי 2019. ראובן קסטרו
"ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים". בנט/ראובן קסטרו

בנט צייץ לאחר מכן: ‏"לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה. ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך! ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים". הגורמים בליכוד אמרו היום כי "מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully