וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר הותקף על ידי אסיר ביטחוני המזוהה עם חמאס בכלא עופר ונפצע קל בצווארו

3.2.2020 / 10:06

במתקן הכליאה עופר שליד ירושלים, המיועד לאסירים פלסטינים ברמת סיווג גבוהה, הותקף אחד הסוהרים על ידי עצור המזוהה עם ארגון הטרור. התוקף נעצר בגין עבירות חברות בארגון לא מוכר, התקהלות, שירות לארגון בלתי חוקי והסתה. הסוהר פונה לבית החולים לקבל טיפול רפואי

צילום: דוברות שב"ס

(בווידאו: אסירים ביטחוניים הציתו תא בבית הסוהר עופר בעקבות פעילות שב"ס, לפני כשנה)

עצור ביטחוני המשוייך עם ארגון החמאס תקף היום (שני) סוהר במתקן הכליאה עופר שליד ירושלים, וגרם לו לפציעה בצוואר. מצבו של הסוהר מוגדר קל, והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול. מדוברות שירות בתי הסוהר נמסר כי האירוע נמצא בשליטה ומטופל על ידי פיקוד בית הסוהר.

כלא עופר מיועד לאסירים פלסטינים ברמת סיווג ביטחונית גבוהה, והתוקף נמצא במעצר עד לתום ההליכים בעניינו, בגין עבירות של חברות בארגון לא מוכר, התקהלות, שירות לארגון בלתי חוקי והסתה. משב"ס נמסר כי תינקט יד קשה כנגד כל איום או פגיעה בסגל.

כלא עופר. AP
כלא עופר בו עצור ביטחוני תקף סוהר ופצע אותו בצווארו/AP

רק במרץ האחרון נדקרו שני קציני שב"ס על ידי אסירים ביטחוניים של חמאס בבית הסוהר קציעות. אחד הקצינים נפצע קשה מדקירה בצוואר ופונה במסוק צה"ל לטיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התייצב מצבו והוא יצא מכלל סכנה. הקצין השני נפצע קל טופל במקום. שמו של הקצין שנפצע קשה הוא שגיא שילואן והנו בדרגת רב כלאי - מפקד משמרת בבית הסוהר.

מתחקיר האירוע עלה כי אסירי חמאס הוצאו מתאיהם באגף 4 והיו אמורים לעבור לאגף אחר, כשבשלב מסוים שני האסירים התנפלו על קציני השב"ס בעזרת דוקרנים. בעקבות האירוע שב"ס הזרים כוחות ויחידות מיוחדות לכלא, ויחידת לוחמי הצליחה להשתלט על האסירים. במהלך ההשתלטות על האירוע נפצעו 11 אסירים ושמונה מהם פונו לבית החולים במסוק במצבים משתנים.


(עדכון ראשון: 09:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully