וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר בשב"ס נעצר בחשד שהעביר טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים

13.1.2020 / 9:05

הקצין המשרת בשירות בתי הסוהר נעצר לחקירה על ידי להב 433, לאחר שעל פי החשד ניצל את מעמדו כדי להחדיר טלפונים לאסירים, שחלקם מרצים מאסירם ממושכים בכלא רמון בעקבות מעורבות בפגיעה בישראלים. בנוסף אליו, חשודים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בפרשה

צילום: אבי כהן ורוני כנפו, עריכה: עמית שמחה ושאול אדם

סוהר המשרת בשירות בתי הסוהר נעצר הבוקר (שני) בחשד שהחדיר טלפונים סלולאריים לאסירים ביטחוניים מארגון פתח המרצים עונשי מאסר. בנוסף אליו, נעצרו חשודים נוספים בחשד למעורבות בהעברת הטלפונים לאסירים.

החקירה, המנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז דרום ובשיתוף שירות בתי הסוהר, נפתחה בעקבות מידע שהגיע משב"ס. על פי החשד, הסוהר פעל במסגרת תפקידו וניצל את מעמדו להחדרת טלפונים סלולאריים לאסירים ביטחוניים, שחלקם אף מרצים מאסרים ממושכים בכלא רמון בעקבות מעורבותם בפגיעה בישראלים.

אתמול נערך חיפוש רחב היקף, בהשתתפות לוחמים של היחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר, בבית הסוהר "רמון", ובו נמצאו מספר טלפונים ניידים. הבוקר, הסוהר נעצר לחקירה באזהרה על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433, בחשד לעבירות של החדרת טלפונים סלולאריים לכלא תוך סיוע לארגון טרור, קשר אסור בין סוהר לאסירים, שוחד, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע.

פעילות ביטחונית של שב"ס בבית הכלא קציעות, 25 במרץ 2019. שב"ס, אתר רשמי
סוהרי שב"ס בבית הסוהר קציעות, בחודש אפריל/אתר רשמי, שב"ס

משב"ס נמסר כי "מזה כמה שבועות מתקיים מעקב אחר פעילות של קצין בדרגת כלאי המשרת כסגן מפקד משמרת בבית סוהר 'רמון'. על פי מידע של מודיעין שירות בתי הסוהר חשוד הקצין בהברחת עשרות טלפונים ניידים לתוך בית הסוהר".

על פי שירות בתי הסוהר, נבדקת מעורבותם של מספר אסירים המשויכים לארגון פתח בפרשה. "הפעילות כולה נעשתה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים. שב"ס נלחם וימשיך להילחם בנחישות וללא פשרות בעבירות של טוהר המידות ובפשיעה בתוך ומחוץ לכתלי בתי הסוהר", נמסר משב"ס.

עוד בוואלה!

חשד לעבירות הנוגעות לטוהר המידות בלשכת הרב הראשי של שב"ס

לכתבה המלאה
סגן שיר חג'אג' והוריה. אתר רשמי
ההרצל ומירב חג'אג' עם בתם, שיר. דורשים ענישה מחמירה יותר./אתר רשמי

הרצל ומירב חג'אג', הוריה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב ב-2017, שלחו לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, מכתב ובו כתבו כי על הסוהר להיחקר בעבירות חמורות יותר מטוהר המידות, עבירות כמו בגידה במדינה ובהשתתפות בארגון טרור. "הקצין הבריח טלפונים למחבלים עם דם על הידיים, שאיתם הם יכולים להכווין ולייצר פיגועים, חטיפות ורצח נוסף של ישראלים ויהודים", כתבו. עוד הוסיפו כי על הקצין להישפט בחומרה "למען יראו וייראו כל אחד מעובדי השב"ס, כדי למנוע בעתיד עוד הברחות שמסכנות את אזרחי ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully