וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג"ב הורה ללוחמיו: אין להעלות תכנים לאפליקציה הפופולרית Tik-Tok

7.1.2020 / 15:23

האפליקציה שזכתה להצלחה נרחבת בקרב בני נוער וחיילים, שבאמצעותה יוצרים קטעי וידאו קצרים ומשתפים אותם נאסרה לשימוש בקרב אנשי מג"ב. במשטרה טענו כי הפלטפורמה הפכה כר פורה להעלאת תכנים לא מבוקרים שעלולים לפגוע בערכי הארגון ובביטחון המידע

לוחם מג"ב שנפצע קל בפיגוע: "ניסיתי להתחמק ובכל הזאת הרכב פגע לי ברגל"/צילום: דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול קיבלו הנחייה שלא לעשות שימוש באפליקציה הפופולרית Tik-Tok שבאמצעותה יוצרים קטעי וידאו קצרים ומשתפים אותם. במשמר הגבול מסרו כי מעבר לסיכון הביטחוני שקיים בשיתוף המידע הנגיש לכלל הציבור, הפלטפורמה הזו הפכה כר פורה להעלאת תכנים לא מבוקרים שעלולים לפגוע בערכי ותדמית הארגון.

האפליקציה נאסרה לשימוש בצבא ארצות הברית מפאת האיום הביטחוני שיכול להיווצר בשיתוף המיקום שחושף את הפעילות וזיהוי הלוחמים. גורמים במשמר הגבול מסרו לנו שמעבר לסיכון הביטחוני שקיים בשיתוף המידע הנגיש לכלל הציבור, הפלטפורמה הזו הפכה כר פורה להעלאת תכנים לא מבוקרים אשר עלולים לפגוע בערכי ותדמית הארגון.

היערכות משטרת ישראל לקראת חגי תשרי תש״פ. המטרה: לאפשר לאזרחי ישראל לחגוג ולבלות את החג בבטחה ולשמור על שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל. 26 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
לוחמות מג"ב/דוברות משטרת ישראל

במג"ב מבינים את הצורך של הלוחמים לקחת חלק בנעשה ברשתות החברתיות ואף בדוברות מג"ב מנהלים באופן מוסדר גם עמוד פייסבוק וגם אינסטגרם בו משתקפת פעילות החיל בהתאם להגבלות המבצעיות. לצד זה במג"ב הדגישו קו ברור שיאסור על השימוש בפליקציה ובהנחייתו של מפקד מג"ב ניצב יעקב (קובי) שבתאי שהופצה היום (שלישי) לכל הלוחמים נאסר מהיום על המשרתים להעלות תכנים באפליקציית ה- Tik TOk בלבוש מדי מג"ב, מתחנות ובסיסים משטרתיים ומפעילות מבצעית.

במג"ב מציינים כי הנחייה על איסור העלאת תכנים לרשתות החברתיות קיימת כבר כמה שנים אך הפעם לאחר מספר סרטונים שהופצו באפליקציה קיבלו החלטה גורפת במג"ב כי יש להוציא הנחיה ספציפית לאפליקציית הסרטונים הסינית.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully