וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שתי נשים נעצרו לאחר שניסו לפרוץ לאתר הנופש של טראמפ

מכוניתם של השתיים חצתה שני מחסומים ביטחוניים בכניסה למאר-א-לגו שבפלורידה והמשיכה לעבר הכניסה למתחם. שוטרים פתחו במרדף אחרים שבסיומו הן נעצרו. זאת, בעת שהנשיא שהה בבית הלבן ושעות לפני שעתיד היה להגיע לאתר הנופש. שריף המחוז ציין כי אין קשר בין טראמפ למקרה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

שתי נשים נעצרו הערב (שישי) בפלורידה לאחר שפרצו שני מחסומים ביטחוניים סמוך לאתר הנופש מר א-לאגו, מקום מגוריו של הנשיא דונלד טראמפ ואשתו מלאניה, במרדף מכונית משטרתי שלא היה קשור לנשיא - כך מסרו גורמים רשמיים.

טראמפ שהה באותה העת בוושינגטון, אך היה אמור לעזוב לאתר הנופש שלו בפאלם ביץ' בהמשך היום. שריף המחוז ריק ברדשאו אמר כי נהגת הרכב, חנה רוהילד בת 30, משכה תחילה את תשומת הלב של המשטרה בריקודים על גבי מכונית. "המרדף התרחש בעיירה פאלם ביץ' עם מהירויות העולות על 70 קמ"ש ורוהילד נהגה לפעמים ברכב בצד הלא נכון של הכביש", אמר.

אתר הנופש מאר-א-לאגו בפלאם ביץ' שבפלורידה. האתר משמש כביתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. 22 במרץ 2019.. AP
לא ידוע אם ניסו לפרוץ לביתו של טראמפ. אתר הנופש מאר-א-לאגו/AP

"זה לא אירוע טרור", אמר ברדשאו במסיבת עיתונאים והוסיף כי נראה כי רוהילד לא הייתה בעלת רישום משטרתי והייתה עם רישיון נהיגה של קונטיקט. "זה מישהו שברור שאיכשהו נפגע ונהג בפזיזות רבה", הוסיף השריף ומסר כי קצינים ירו על הרכב לאחר שהתנגש במחסומים.

"רוהילד צפויה להתמודד עם אישום על תקיפת קצין פדרלי, תקיפה קטלנית על סגנו של השריף ואישומי תנועה שונים בגין נהיגה במכוניתה דרך המחסומים", אמר ברדשאו, לא היו נפגעים".

השניים נלקחו למעצר לאחר שסיירת הכבישים בפלורידה שרדפה אחר רכב השטח המשיכה את המרדף יחד עם מסוק של שריף, כך נמסר ממשרד השריף. "ברור שלא הייתה שום כוונה", אמר ברדשאו. "אני לא כל כך בטוח שהיא ידעה לאן היא הולכת".

(עדכון ראשון: 21:10)

עוד בוואלה!

"זהו שחר של עידן חדש": בריטניה פורשת מהאיחוד האירופי

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות. 31 בינואר 2020. רויטרס
עתיד להגיע לאתר הנופש בהמשך היום. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully