וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעל במחסן ותקף כמה פעמים: הותר לפרסום שם קצין חיל הים המואשם באונס

28.1.2020 / 16:17

רס"ן פריאל קלימי, תושב מגדל העמק בן 33, הוא קצין חיל הים שהואשם באונס ומעשי סדום בעובדת חברה אזרחית בבסיס בו שירת. קלימי הכחיש תחילה את ההאשמות, אך לאחר שמסר דגימת DNA שתאמה את הממצא בזירה, טען כי האירועים התקיימו בהסכמתה. סנגוריו: "מהראיות עולות סתירות"

בווידאו: הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד קצין בדרגת רס"ן, שנחשד כי אנס אישה שעבדה כאזרחית בבסיס בו שירת/עריכה: עמית שמחה

קצין חיל הים המואשם באונס בבסיס הוא רס"ן פריאל קלימי - כך הותר היום (שלישי) לפרסום בבית הדין הצבאי של חיל הים בבסיס הדר בחיפה. קלימי, תושב מגדל העמק בן 33, נשוי ואב לחמישה, נעצר לפני כשבועיים, ומואשם באונס, מעשי סדום ובנסיבות אינוס באישה העובדת מטעם חברה אזרחית בבסיס בו שירת. התביעה מבקשת את הארכת מעצרו הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

ההחלטה על פרסום שמו עוכבה אתמול בכדי לאפשר לסנגוריו של קלימי, עו"ד תמי אולמן ועו"ד יעקב שלומוביץ, להגיש ערר על ההחלטה. לטענתם, יש לאסור את פרסום שמו משום שקלימי "משתייך לקהילה חרדית סגורה", וכן כי אשתו, מורה במקצועה, עלולה לאבד את מקום עבודתה. עוד טענו כי "רכילות התפשטה בנושא בקרב קהילתו", ואף הציגו מסמכים מרבנים שמכירים את הנאשם, שאמרו כי פרסום השם עלול להביא להחרמתו מן הקהילה ולנזקים נוספים. עם זאת, אך בחרו עורכי הדין שלא לערער.

אב בית הדין, השופט רב-סרן חיים בלילטי, ציין כי פומביות הדיון היא הכלל, תוך שדחה את בקשת הסניגורים לאסור את פרסום זהותו.

כתב אישום כנגד קצין חיל הים בגין אינוס ומעשה סדום של אישה בבסיס ליד חיפה, ינואר 2020. יואב איתיאל
טען כי האירועים התקיימו בהסכמתה. קצין חיל הים באולם ביהמ"ש/יואב איתיאל

כפי שעולה מכתב האישום, שהגישה התובעת סרן מאי ארבל, וכן מהחקירה שנוהלה על ידי מצ"ח, במועד אחד הורה קלימי לעובדת להגיע למחסן המצוי באזור מבודד של הבסיס בכדי שתנקה אותו. כשנכנסה אליו נעל הנאשם את הדלת, חסם את פיה בידו ואנס אותה. כי שבוע לאחר מכן הפתיע קלימי את העובדת פעם נוספת בסמוך לאותו מחסן, כשהוא משכנע אותה להיכנס, שם תפס בראשה בכוח וביצע בה מעשה סדום.

עוד עולה מכתב האישום כי שבוע לאחר מכן, בנסיבות דומות, גרר קלימי את העובדת אל אחד המחסנים ואנס אותה פעם נוספת. כעבור שבוע, שוב הוליך אותה קלימי אל המחסן, תוך שהוא מאיים עליה בנשקו ומבצע בה מעשה סדום.

עוד בוואלה!

הכחיש ושינה גרסתו: קצין צה"ל נאשם באונס אישה בבסיס חיל הים

לכתבה המלאה
עורכי הדין תמי אולמן ויעקב שלומוביץ המייצגים את קצין חיל הים המואשם באונס, 28 ינואר 2020. יואב איתיאל, עיבוד תמונה
"יזוכה באשמה". עורכי הדין תמי אולמן ויעקב שלומוביץ המייצגים את הקצין/עיבוד תמונה, יואב איתיאל

"נאנסת סדרתית"

במהלך הדיון אמרה התובעת, סא"ל בת אל ארז לוינסקי, כי במקום בו בוצעו לכאורה האירועים נמצאו שרידי זרע התואמים ל-DNA של הקצין. לדבריה, הקצין הכחיש בהתחילה כל אינטראקציה מינית שהייתה בינו לבין האישה, אך לאחר שמסר דגימת רוק שינה את גרסתו, וציין כי שניים מהאירועים שעלו התקיימו "בהסכמתה וביוזמתה (של העובדת)".

כתב האישום אינו מפרט את המועדים בהם התרחשו לכאורה האירועים, אך הסניגורים טוענים כי האירוע נטען למועד של לפני חצי שנה.

לטענת פרקליטתו של קלימי, עו"ד תמי אולמן, הוא יזוכה מאשמה. בדיון שהתקיים בבית הדין טענה כי האישה כבר הגישה בעבר תלונות רבות על אונס, וכינתה אותה "נאנסת סדרתית". "הספיק לי לקרוא קריאה ראשונית את חומר הראיות שקיבלתי רק כשעה לפני הדיון, וכבר עלו ממנו כל כך הרבה סתירות. לכל אחד היא מספרת סיפור אחר. היא לא סיפרה עליו כלל לפסיכיאטר אצלו טופלה, ולא סיפרה עליו למשטרה כשהגישה תלונה כי מישהו היכה אותה. אמרתי לתביעה הצבאית שאני לא מבינה כיצד בתיק הזה הגישו בכלל כתב אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully