וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו ודאי תמונת החתונה הנועזת, מביכה ומשפילה ביותר שראינו

1.3.2020 / 13:14

תמונת חתונה פרובוקטיבית במיוחד - שלא ברור מה לעזאזל חשבו החתן והכלה כשצילמו אותה - מעוררת הרבה מאוד רעש ברשתות החברתיות בימים האחרונים, עם רבים שסבורים שגירושים כבר נמצאים על הפרק

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חתונות

אנחנו מבינים את טרנד תמונות החתונה הנועזות. זוגות שמתחתנים מנסים להביא משהו מקורי וייחודי שיתעלה על תמונות החתונה הבנאליות והקיטשיות על רקע מבנים עתיקים וצמחייה שכולם עושים. אממה, בעוד יש כמה שהצליחו להפתיע, אחרים לקחו את הרעיון כמה צעדים רחוק מדי והביאו, לדוגמא, את התוצאה הבאה.

זוג חתן וכלה חשבו שזה יהיה רעיון נפלא להצטלם לתמונת החתונה שלהם כשהחתן ושושביניו עומדים בשורה על הדשא והכלה ושושבינותיה כורעות לרגליהן מולם. התמונה המשפילה שותפה ב"רדיט" תחת הכיתוב "תמונה החתונה הגרועה ביותר שנראתה עד היום" והגולשים לא הצליחו להסכים האם ההתנהגות של הנשים בתמונה מרמזת על אקט מיני או שמא מדובר במעשה "כניעה". כך או כך, אין אחד שיוצא טוב בתמונה הזאת - כולל הצלם.

מה?!

תמונת חתונה פרובוקטיבית. צילום מסך
תמונת חתונה פרובוקטיבית/צילום מסך

"אם הייתי אחד השושבינים, הייתי מסרב לקחת חלק בחתונה הזאת גם אם הייתי צריך לעשות סצנה בחתונה", כתב אחד בתגובה לתמונה ואחרת הוסיפה: "הייתי לא פעם שושבינה והצטלמתי בלא מעט תמונות חתונה. דבר כזה בחיים לא הייתי עושה". אדם נוסף כתב: "מרגיש לי שגירושים נמצאים על הפרק. מצד שני. אולי מין מצא את מינו". אפילו צלם חתונות אחד הצטרף למחאה: "כצלם חתונות הייתי מסרב לצלם את התמונה הזאת. בשום אופן לא הייתי נותן לשם שלי להיות מעורב בדבר הזה".

זו לא הפעם הראשונה שתמונת חתונה פרובוקטיבית, דומה לזו, עוררה רעש ברשת. ב-2017 זוג בריטי הצטלם בפוזה דומה על רקע קתדרלת סנט פול ביוון והתמונה שהפכה לויראלית ברשת עצבנה לא רק את הגולשים אלא גם את המקומיים ואנשי הדת שהביאו להחלטה לאסור על זוגות להינשא שוב בקתדרלה. אנשים, תחזרו להצטלם על רקע עצים, יותר מחמיא לכם.

זו התמונה מ-2017:

מתיו וקארלי לון מבצעים אקט מיני על רקע קתדרלת סנט פול. פייסבוק, צילום מסך
מתיו וקארלי לון מבצעים אקט מיני על רקע קתדרלת סנט פול/צילום מסך, פייסבוק

ויש גם זוג הולנדי שעשה את זה קודם

זוג הולנדי בתמונת חתונה פרובוקטיבית. מייקל קלוסטר, צילום מסך
זוג הולנדי בתמונת חתונה פרובוקטיבית/צילום מסך, מייקל קלוסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully