וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הלא מאושר בחייו: חתן חטף התקף זעם מול האורחים - רק כי לא הצליח לחתוך את העוגה

11.1.2020 / 0:01

תיעוד מלחיץ של החתן המצוברח בעולם הפך השבוע לויראלי. בסרטון נראה החתן מפיל את הסכין במהלך טקס חיתוך העוגה בחתונתו, מאבד שליטה ומגיב באלימות כלפי האורחים שלו

Leylam/Facebook

בסרטון - הרגעים המביכים בחתונה

משהו ממש לא טוב עבר על החתן הזה ביום חתונתו. בסרטון שפורסם בחודש שעבר בפייסבוק תחת הכותרת "באסי היא ילדה רעה", נראה חתן מצוברח מפשל בחיתוך עוגת החתונה שלו, חוטף התקף זעם ומגיב באלימות המסתיימת בניפוץ בקבוק זכוכית על הרצפה ליד ילדים קטנים.

הסרטון המלחיץ נפתח כשהחתן והכלה חותכים את עוגת השכבות שלהם במסגרת הטקס הנהוג, כשמוזיקה מסורתית מתנגנת ברקע. במהלך החיתוך, החתן מפיל את הסכין לרצפה וכלתו, הלבושה בשמלת תחרה אדומה, מגיבה בצחקוק קל. הטעות המביכה והתגובה של הכלה לא עזרו לחתן שנראה גם ככה מצוברח ומתוח - ואז הוא איבד לחלוטין את סבלנותו. אחת השושבינות ממהרת להרים את הסכין ומעבירה אותה שוב לחתן שחוטף אותה מידה באלימות וממהר להשלים את משימת החיתוך. לאחר הניסיון השני והמוצלח יותר, החתן זורק את הסכין על השולחן בעצבים והשושבינה שוב מגיעה לעזרה ומעבירה פרוסת עוגה לצלחת. החתן העצבני חוטף לשושבינה את הצלחת ומאכיל בזעם את כלתו.

החתן העצוב בעולם מאבד את זה לגמרי אחרי שפישל בחיתוך העוגה. צילום מסך
החתן העצוב בעולם מאבד את זה לגמרי אחרי שפישל בחיתוך העוגה (צילום מסך)/צילום מסך

בהמשך, חברו של החתן נראה תופס בידו בקבוק שמפניה ופותח אותו. החתן, שכנראה שוב התעצבן שמישהו אחר מערער על גבריותו, נראה חוטף לחברו את בקבוק השמפניה ומנסה באופן פתטי לרסס את המשקע המבעבע על משפחתו וחבריו ללא הצלחה. כשזה גם לא הולך לו, החתן מאבד שליטה, תופס בצוואר הבקבוק ומרסק אותו על הרצפה ליד ילדים קטנים העומדים סביב העוגה. הסרטון מסתיים כשקרובי משפחתו ניגשים אליו כדי לנסות להרגיעו, בעוד אשתו הטרייה מתרחקת וניגשת לרקוד בצד. אנחנו רק מקווים בשבילה שהמשך חיי הנישואים שלהם יהיו רגועים יותר מתחילתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully