וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן חשף בפני האורחים בחתונתו את 8 הגברים שכלתו בגדה בו איתם

4.1.2020 / 0:01

החתן הביך את כלתו כשרגע לפהי החתונה הוא חשף בפני כל האורחים ששמונה גברים שכבו איתה מאז שהם התארסו - וכולם היו נוכחים בחתונה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חתונות

עבור מרבית הזוגות, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להודות באהבתם ובמסירותם הבלתי מעורערת מול כל החברים והמשפחה. במילים אחרות, זה בהחלט לא הזמן או המקום להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה. אולם, חתן אמיץ במיוחד השתמש ביום חתונתו כדי לנקום בזוגתו וחשף את כל מעשי הבגידה שלה בפני יקיריהם. הקטע הדרמטי במיוחד היה כשהוא הצליח להזמין לחתונה את כל שמונת הגברים שכלתו שכבה עמם מאז שהתארסו ולהביך אותם בפני כולם.

שון, אחד האורחים בחתונה, היה עד לדרמה הזאת וסיפר על המקרה בתכניתו של גראהם נורטון. שון, תושב דונגאל, אירלנד, ישב על הכיסא האדום ושחזר את הרגע: "זה היה בקבלת הפנים. זה היה תורו של החתן לנאום. הוא נעמד ואמר 'אנחנו הולכים לשחק משחק'". לאחר שביקש מכל האורחים לקום, הם התבקשו להפוך את הצלחות שלהם כדי לראות אם מופיעה מדבקה אדומה בתחתית. אלו בעלי המדבקה האדומה, שמונה גברים, התבקשו להישאר לעמוד. שון הוסיף: "החתן אמר אז 'האם כולכם יכולים בבקשה להסתכל על שמונת הגברים שנותרו עומדים? הם שכבו עם אשתי מאז שהתארסנו ועכשיו אני הולך לבטל הכל". הוא יצא מהחדר בלי לומר מילה נוספת והשאיר את כל האורחים בהלם מוחלט.

צפו בשון מספר על מה שקרה בחתונה:

שון התארח במסגרת תחרות "הכיסאות האדומים" בתכנית, בה אורחים מוזמנים לספר את סיפורם יוצא הדופן כשהם יושבים על כיסא אדום. אם הסיפור יהיה מעניין במיוחד - הם גם יזכו לסיים לספר אותו. אם לא - המנחה ידאג לדחוף אותם מהכיסא ולקטוע את הסיפור. לא רק ששון הצליח לסיים את הסיפור שלו כשהוא עדיין יושב על הכיסא האדום - הוא גם זכה למחיאות כפיים מהמנחה והאורחים. "זה סיפור החתונה הכי משעשע ששמעתי", כתב אחד בתגובה לקטע ואחר הוסיף: "מה? רגע, מה קרה אחר כך? שיחזור מיד לכיסא האדום ויפרט".

מקרה דומה: ערך מסיבה לאהובתו בה חשף: "היא וחברי הטוב ביותר מנהלים רומן"

Youtube

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully