וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האקסית המשוגעת" התפרצה לחתונה בשמלת כלה וצעקה: "זאת הייתה צריכה להיות אני"

23.12.2019 / 10:01

זוג הטרי לא האמין למראה עיניהם - באמצע הריקוד הראשון שאחרי טקס החתונה פרצה לאולם אישה בשמלת כלה והיכתה את החתן ההמום בזר פרחים. אחרי כמה שניות כולם הבינו מה בדיוק קורה פה: "אף אחד לא ישכח את החתונה"

Wales Online WS

כלה טרייה נשארה בהלם כשאשה נכנסה לקבלת הפנים שלאחר טקס החתונה וצעקה: "הפסיקו את החתונה, זאת הייתה צריכה להיות אני". סטייסי אואן חששה כי מדובר באקסית של בעלה הטרי קרי שהחליטה להפסיק את החתונה כשהיא לבושה בשמלת כלה. הזוג היו על רחבת הריקודים בטיי ניווד קאנטרי הוטל באברדיר, ווילס, כשהאישה נכנסה לחדר וחבטה בראשה של קרי עם זר הפרחים. אבל אחרי מספר שניות גילתה סטייסי כי מדובר בסך הכל במתיחה שאורגנה על ידי השושבינה שלה, ג'קי לואיס. האקסית המשוגעת התגלתה כקומיקאית ג'נוארי ריס שג'קי שכנעה אותה "להרוס" את החתונה.

"הצלחתי לשכנע את ג'אן לקחת בזה חלק, תכננו את זה במשך ארבעה או חמישה חודשים", מספרת ג'קי, "סטייסי ציפתה לאיזושהי הפתעה, ורציתי לעשות משהו טפשי במיוחד. חיפשתי רעיונות ברשת כשראיתי דראג קווינס הולכות לעבר החופה, כשעלה לי הרעיון".

סטייסי, שחתונתה התקיימה ב-30 בנובמבר, סיפרה לתקשורת המקומית שבתחילה כולם ממש חששו, "אמרתי לעצמי - מה לעזאזל קורה פה? וכל זה כשאנחנו באמצע הריקוד הראשון", היא מספרת, "האור היה מעומעמם, ולא יכולתי לראות את הפרצוף שלה, וחשבתי שמדובר באחת מהאקסיות המשוגעות שלו. כשנפתחו האורות וראיתי את הפנים של ג'אן, ידעתי מי היא. בן הזוג שלי היה עדיין מבועת".

בת ה-29 בטוחה שכעת כולם יזכרו את החתונה, "ראינו את הצד המצחיק של זה, ההופעה הזאת גרמה לכולם לדבר על החתונה. כולם בחתונה צחקו והתחבאו כשהיא היכתה אנשים עם הפרחים. כל היום היה נהדר, הפרטנר שלי התחבא מאחוריי, הוא רק אמר: "אני מקווה שהיא לא תשפיל אותי כעת", כי הוא ראה את מופע הסטנד אפ שלה בעבר".

ג'נוארי הודתה שהיא הייתה מאוד לחוצה, כי היא הראשונה שעשתה דבר כזה, "ג'קי התקשרה אליי ואמרה לי: "ג'אן, את היחידה שיכולה להצליח עם זה", אבל זה יכל ללכת לכל כיוון. הורדתי את שמלת החתונה הישנה שלי, ונכנסתי לאוטו. הייתם צריכים לראות את הפנים של השכנים. רק הדי ג'יי וג'קי ידעו על זה. בהתחלה הכלה הייתה בשוק, והיא חשבה שמדובר באקסית משוגעת. התגובות שקיבלתי היו מדהימות, כולם אהבו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully