וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי החתן התנפל על הכלה בנשיקה לוהטת - ועורר קטטה המונית באולם

1.3.2018 / 11:20

אתה לא רשאי לנשק את הכלה: אביו של החתן שתה יותר מדי אלכוהול בערב המאושר של בנו - והתנפל על הכלה בנשיקות לעיני מאות האורחים ההמומים. המעשה המביך שלו עורר קרב אלים בין שתי המשפחות

צילום מסך

בכל חתונה יש את האחד שעושה פדיחות, לרוב זה הבחור המבוגר שרוקד מוזר על הבמה. את הרגע המביך בחתונה שנערכה בעיר יאנצ'נג שבמחוז ג'יאנגסו, סין - לוקח בהליכה אב החתן שהעז להתנפל על הכלה של בנו בנשיקה לוהטת לעיני מאות מוזמנים המומים. הרגע שהרס את החתונה צולם ע"י אחד האורחים, בזמן שאב החתן ליווה את כלתו בטקס החופה.

בקטעים שצולמו ושותפו ברשת, נראה אב החתן מניח את ידו על הכלה, שנראית לא בנוח עם הסיטואציה. אחרי מספר צעדים, נראה האב עוקף את הכלה, אוחז בה בידיו ונושק לה להישמע צרחות הקהל וה-DJ. הכלה נראית מנסה להשתחרר מזרועותיו ללא הצלחה. חברי משפחתה של הכלה עלו במהרה על הבמה והסתערו על אב החתן, כשלהיסטריה הזאת הצטרפו גם חברי משפחתו של החתן והדבר הוביל לקטטה המונית.

אבא מנסה לנשק את הכלה שלו. צילום מסך
אב החתן מנשק את כלתו בקטע הכי מביך שראינו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו: הכלה צעדה לעבר החופה כשלפתע נשמעו גניחות סקס חזקות

לכתבה המלאה

בתקשורת המקומית דווח שהסיבה להתנהגות האב היא שהוא היה שיכור וטען שלא היה מודע למעשיו. קטעים מתועדים מהחתונה פורסמו מאוחר יותר ברשת והפכו במהרה לוויראליים. הדבר הניע את המשפחות להתאחד ולשחרר הודעה משותפת.

הם אמרו: "לא ציפינו שהדברים יגיעו למצב כזה. שתי המשפחות נמצאות כרגע במצב מוזר וגם בני הזוג הצעירים סבלו בגלל זה. החותן, ששתה יותר מדי ביום הגדול של בנו, מתחרט עמוקות על מעשיו. אנו מבקשים ממשתמשי הרשתות החברתיות להפסיק לשתף את הסרטונים ולהניח למשפחה שלנו לטפל בעניין באופן פרטי. אנחנו לא רוצים להתפרסם וגם לא רוצים להפוך לבדיחה שלכם. אם זה היה קורה במשפחה שלכם, גם אז הייתם משתפים את זה ככה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully