וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכלה צעדה לעבר החופה כשלפתע נשמעו גניחות סקס חזקות

18.2.2018 / 9:49

התקרית המשעשעת הזו קרתה בברזיל, שם רצונם של בני זוג לחסוך כסף על המוזיקה לחתונה הסתיים בפדיחה שהם יזכרו לעוד הרבה שנים. לשמחת כולם, הרעשים הגסים לא עצרו את הטקס והשניים נישאו

CEN

תארו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם בחתונה, קבלת הפנים הסתיימה וכולם מתרגשים כאשר טקס החופה עומד להתחיל ולשנות את חייהם של בני הזוג המאושרים לנצח, ואז - בדיוק כאשר הכלה מתחילה לצעוד לעבר החופה - אתם שומעים גניחות הנאה רמות של אישה שניתן לפרש בדרך אחת בלבד. זה בדיוק מה שקרה בברזיל, אך למרבה ההפתעה לא מדובר בהפרעה מכוונת לטקס החגיגי, אלא בסך הכול בפשלה מוזיקלית פשוטה.

עוד בנושא

אם תחצו את הגשר הזה, יש מצב שתעברו לממד אחר
מסתבר שכולנו מצלמים בדיוק את אותן תמונות באינסטגרם

רעשי סקס הפריעו לחתונה. אתר רשמי
הפרעה לא צפויה. הכלה צועדת לעבר החופה - ללא סאונד/אתר רשמי

התקרית המשעשעת הזו תועדה בסרטון שהפך מאז לוויראלי, ובו רואים את הכלה צועדת יחד עם אביה לעבר חתנה המיועד, כאשר לפתע בוקעים מהרמקולים צלילי הגניחות החזקים. באופן טבעי, מיד ניתן לשמוע צחקוק מכיוונם של האורחים ההמומים, אך באופן די זריז המוזיקה ה"נגועה" כובתה והחתונה המשיכה כמתוכנן.

אז איך זה קרה? ובכן, לטענת חבריהם של בני הזוג, הפדיחה אירעה בשל רצונם לחסוך כסף ולא להשתמש בדי ג'יי או בעל מקצוע אחר בשביל המוזיקה בחתונה. במקום זה, הם הורידו את המוזיקה בעצמם מהרשת והעלו אותה על דיסק און קי מבלי ששמעו אותה בכלל. התוצאה הייתה שיר "מקולקל" שכלל בתוכו גניחות מיניות. היינו אומרים שלפחות עכשיו יש להם סיפור שיכולו לספר לילדים בבוא היום, אבל אנחנו בספק שהילדים שלהם ירצו לשמוע על זה. העיקר שיהיו מאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully