וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה

13.1.2018 / 7:13

אירוע החתונה המרגש היה אולי היום החשוב ביותר עבור הכלה, אולם החתן נצפה ממרר בבכי - ולא מאושר. אחרי החתונה סיפר החתן לתקשורת ההודית שהוא נחטף והוכרח תחת איומי אקדח להינשא לאישה שהוא לא מכיר

CEN

רווקות ישראל יעידו כמה קשה למצוא היום גבר רווק ששואף לקשר רציני, חתונה וילדים. אולי ינחם אתכן לשמוע שהמצב בביהר, הודו, הרבה יותר חמור. עד כדי כך שמשפחות חוטפות גברים רווקים ומאיימות עליהם באקדח שיינשאו לבנות שלהן. זה בדיוק מה שקרה לחתן וינוד קומאר בן ה-29 שבסרטון החתונה שלו הוא נראה ממרר בבכי לצד כלתו המאושרת - ולא בגלל שהוא חוזר בו מההחלטה להינשא לה. המסכן בכלל לא מכיר את אשתו לעתיד. לדבריו, הוא נחטף בידי משפחתה ותחת איומיי אקדח הוכרח להינשא לה.

נישואיו הכפויים של קומאר לאישה אלמונית בביהר, מדינה מוכת עוני בהודו, זכו לכותרות בעולם כשהסרטון שלו ממרר בבכי בחתונתו פורסם ברשת. בסרטון משפחתה של הכלה נראית מתעלמת מתחנוניו של החתן שישחררו אותו לחופשי. אחד מבני המשפחה נשמע שואל אותו: "אנחנו תולים אותך? אנחנו רק חוגגים את החתונה שלך. למה אתה כל כך דואג? איזה הר מונח על הראש שלך?".

חתן ממרר בבכי בחתונה שלו. אתר רשמי
החתן ממרר בבכי בחתונתו אחרי שהוכרח באיומי אקדח להינשא לאישה זרה/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בגד עם האמא וברחה עם חברה: הסיבות הכי מטורפות לביטול חתונות

לכתבה המלאה

קומאר, מהנדס במפעל פלדה מג'הרקאנד הסמוכה לביהר, הוא אחד מיני רבים שנחטפים בידי משפחות כדי להינשא לבנותיהן כשאין ברשותם להרשות לעצמם נדוניה. הורים מספרים שהם נואשים למצוא בני זוג לבנותיהם בגלל היחס המגדרי הבעייתי באזור, כשלא נותרו מספיק גברים רווקים. לכן, הם נאלצים לפנות לגברים ממדינות שכנות ובמקרה הנורא - לחטוף אותם ולכפות עליהם לשים טבעת.

אחרי החתונה, קומאר יצר קשר עם התקשורת ההודית וסיפר לעיתונאים שהוא לא ידע על ההפתעה שהכין לו חברו, סרנדרה ידב, שהפך בלית ברירה לגיסו. הבחור הזמין אותו להתארח בחתונה שהוזמן אליה וכשזה הסכים, הוא איים עליו בנשק שיינשא לאחותו. קומאר אמר: "סרנדרה ובני משפחתו חבטו בי ולקחו אותי כבן ערובה. הם כיוונו אליי אקדח והורו לי להתחתן עם הבחורה. אחרי נישואיי בכפייה, בני משפחתה כלאו אותי בחדר ללילה שלם. ביום למחרת יצרתי קשר עם אחי, שהגיע לכפר ופנה למשטרה".

צפו ברגע החטיפה בדיווח של India TV:

לצערו של קומאר, אחיו, עוואדש, סיפר לתקשורת ההודית שהמשטרה לא מטפלת במקרים כאלה. הוא אמר: "וינוד נאלץ להתחתן עם הבחורה בביתה תחת איומי אקדח. הוא נחטף ע"י אחיה בלילה קודם לכן. המשטרה לא עוזרת לנו. היא אמרה שנתמודד עם המצב בעצמנו". התקשורת המקומית דיווחה שהמשטרה ההודית רואה בחטיפת גברים מגיפה חברתית יותר מאשר פשע ולכן לא נוטה להתערב. מפקד המשטרה ללן מוהן פראסאד הכחיש את הדברים ואמר: "אני בודק את העניין וצעדים ינקטו נגד הנאשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully