וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חיפושים: נוסע שתועד תוקף נהג אוטובוס בראשל"צ הסגיר את עצמו למשטרה

לאחר שביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתור החשוד בן ה-30, שתועד מתעמת ומאיים באלימות על נהג אוטובוס ונוסעים בקו 190, הסגיר עצמו הנוסע ונעצר. "ביטחון הנהגים והנוסעים בתחבורה הציבורית אינו הפקר", האשימו בחברה. שר התחבורה: אין הצדקה להתנהגות אלימה כלפי נהגים

דוברות משטרה

הנוסע בן ה-30 שתועד מוקדם יותר היום (ראשון) כשהוא תוקף ומאיים באלימות על נהג ונוסעים בקו 190 של אגד, מאזור קניון הזהב בראשון לציון לתל אביב, נעצר לאחר שהסגיר עצמו למשטרה. עם הפצת הסרטון, ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתורו.

על פי החשד, הגבר עלה לאוטובוס ברחוב משה דיין בעיר, קילל את הנהג ותקף אותו - ולאחר מכן נמלט. בסרטון שתועד על ידי כמה נוסעים, הוא נראה מתעמת עם הנהג ועם נוסעים שונים, מקלל אותם ומאיים באלימות, לכאורה משום שנהג האוטובוס לא עצר לו בנסיעה קודמת.

"מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו", האשים דובר אגד רון רטנר, "מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע התחוור שהעניין החמור התפתח ללא כל סיבה הגיונית או מוצדקת: נהג האוטובוס שהבחין שמדובר בנוסע גברתן המתנהג בחוסר יציבות על גבול הטירוף הפגין איפוק רב ולא נגרר ביחד עם הנוסעים לתגרה אלימה עם התוקף, אלא נותר לשבת על מקומו במשך דקות ארוכות".

החשוד בתקיפת נהג אוטובוס של חברת אגד 26 בינואר 2020. דוברות משטרת ישראל
"אירוע קיצוני". החשוד במעשה, כפי שתועד/דוברות משטרת ישראל

"אין בדעתנו לעבור לסדר היום לנוכח האירוע הקיצוני. ביטחון הנהגים והנוסעים התחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים על נפשם לאלימות בריונית קשה שכזו", הבהיר רטנר, ששיבח את הנהג על תפקודו "האמיץ והמאופק" במהלך התקרית, והזהיר כי היא הייתה יכולה להסתיים "באופן טרגי וקשה" לולא פעל כך.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' העלה את הסרטון המתעד את התקרית בעמוד הטוויטר שלו על מנת "לבייש" את החשוד במעשה. "צריך להיות ברור: שום דבר, אבל שום דבר, לא מצדיק התנהגות אלימה ומבישה כל כך כלפי נהגים בתחבורה הציבורית. הנהגים עושים עבודת קודש במציאות מורכבת של עבודה סיזיפית ושוחקת ובתנאים קשים, וברובם המוחלט עושים את זה נהדר וראויים לכל הערכה. יש תקלות ויש מה לשפר אבל התנהגות כזו היא פשוט מחוץ לתחום!", אמר השר, שקרא למצות את חומרת הדין עם החשוד.

(עדכון ראשון: 11:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully