וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונק את הנהג - מול הנוסעים: תיעוד אלימות באוטובוס "קווים"

14.6.2019 / 10:05

בנסיעה מתל אביב לאלעד, אחד הנוסעים החל להרביץ לנהג ואחרי התערבות נוסעים רבים, השניים הופרדו והוא הורד מהאוטובוס. לאחר מכן שב אליו ותקף פעם נוספת את הנהג. חברת "קווים": "נפעל למיצוי הדין". יו"ר ארגון נהגי האוטובוס: "יש להתכונן למאבק"

צילום: ידיעות מהשטח

שוב הותקף נהג אוטובוס במהלך נסיעה שגרתית. הפעם, נהג חברת "קווים" הוא הקורבן בתקיפה, בקו 278 שעשה את דרכו מתל אביב לאלעד. האירוע התרחש אתמול (חמישי) על כביש 471 בקריית אונו, בתחנת אוניברסיטת בר אילן, תחנת האיסוף האחרונה בקו, לפני שהאוטובוס ממשיך בדרכו ישירות לאלעד.

בסביבות השעה 21:30 תקף אחד הנוסעים את הנהג באופן אכזרי, הנוסעים התערבו והתוקף הורד מהאוטובוס אבל שב אליו, ושוב תקף פיזית ומילולית את הנהג כשנוסעים אחרים מסייעים לנהג להיחלץ ממנו. נוסעים אחרים תיעדו את האירוע כדי שניתן יהיה לזהות אחר כך את התוקף ולהביא למעצרו ומיצוי הדין עמו.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
"נקט באלימות ללא סיבה": בן 30 הואשם בתקיפת נהג אוטובוס
צעק "ניסית לתפוס אותי" והתנפל במכות על נהג אוטובוס | תיעוד
איחורים קבועים וצפיפות תמידית: אלו הקווים הגרועים בישראל

תקיפה באוטובוס. אתר רשמי
"נפנה בשבוע הבא למשרד התחבורה, לצורך הקמת מחיצות בין נהגי האוטובוס והנוסעים". תיעוד התקיפה באוטובוס/אתר רשמי

נהג האוטובוס לא פונה לבית חולים והמשיך בנסיעה ובחברת "קווים" אומרים כי זאת "מתוך מחויבות ליתר הנוסעים". המשטרה הוזמנה לחניון החברה. "הבוקר תוגש תלונה במשטרת ישראל והחברה תפעל למצות את הדין עם התוקף", נמסר מחברת "קווים". "לאור הצטברות המקרים בעת האחרונה, החברה תפנה בראשית השבוע הבא בפניה רשמית למשרד התחבורה לצורך הקמת מחיצות בין נהגי האוטובוס והנוסעים וכדי להבטיח את שלום נהגיה".

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל הגיב למקרה התקיפה המזעזע וקרא לשר התחבורה: "חייבים להניע את המהלך של ההכרה המקצועית בנהגי האוטובוסים באופן מידי. חציצה בין הנהג לנוסעים, הכרה בהם ואבטחתם יצמצמו פלאים את האלימות בענף".

"כלל הנהגים בענף מתבקשים לאמץ את המתווה והפתרונות שהוגשו לשר בעזרת ההסתדרות הלאומית", אמר גונן. "יש להתכונן למאבק נחוש ואיתן למען ההכרה במקצוע ומניעת האלימות נגדנו כמובילי דרך לכלל הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully