וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעק "ניסית לתפוס אותי" והתנפל במכות על נהג אוטובוס | תיעוד

31.5.2019 / 15:56

המשטרה עצרה גבר בן 30, ככל הנראה שיכור, בחשד שהכה נמרצות נהג קווי לילה של חברת דן בן 64 בפתח תקווה. בתיעוד נראה החשוד, תושב העיר כשהוא מכה באגרופים ובעיטות וחובט בו עם פח האשפה של האוטובוס. החשוד נעצר ומעצרו הוארך בשלושה ימים

עריכה: עמית שמחה

המשטרה עצרה הלילה (שישי) גבר בן 30 בחשד שתקף נהג אוטובוס דן בן 64 ברחוב אורלוב בפתח תקווה. החשוד, יובל ביבי תושב העיר, ניגש לנהג שישב בתאו והחל להכות אותו מסיבה לא ברורה. החשוד עזב את המקום וצוות שוטרי סיור איתר אותו לאחר סריקות ועצר אותו.

החשוד תועד בסרטון כשהוא מכה את נהג אוטובוס קווי הלילה של החברה סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר. הגבר, שככל הנראה היה שיכור תועד כשהוא מכה בחוזקה, באגרופים ובבעיטות, את הנהג שנותר במושבו וניסה להדוף את המכות. החשוד המשיך להכותו ואז שלף פח אשפה מהאוטובוס הכה את הנהג והטיח בו "ניסית לתפוס אותי". הנהג נפצע והועבר להמשך טיפול רפואי בבית חולים.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בדרום קוריאה: קים הוציא להורג את השליח לשיחות עם ארה"ב
אביו של פצוע הפיגוע בי-ם: הוא חזר לישיבה - ואז המחבל התנפל עליו
הכנסת החליטה להתפזר - המשטרה, השב"ס והכבאות נותרו בקיפאון

תיעוד שיכור מכה נהג אוטובוס בפתח תקווה. צילום מסך
צילום מתוך תיעוד בו בן ה-31 מכה את הנהג, הלילה/צילום מסך

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשלושה ימים את מעעצרו. סניגורו, עו"ד יזהר קונפורטי, טען בבית המשפט כי "אין המדובר באירוע חמור" וכי "מדובר במכות כמו שבנות בבית הספר מרביצות אחת לשניה".

השופטת מרים קראוס מצאה כי קיים חשד סביר למעורבותו בתקיפה המיוחסת לו וציינה כי בינואר השנה הורשע בעבירת אלימות וכי תלוי ועומד כנגדו מאסר על תנאי. מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי יש לו עבר פלילי גם קודם לכן בעבירות סמים אלימות ורכוש וכי אף ריצה מאסר.

חברת דן הגיבה לתקרית ומסרה כי "המקרה מזעזע. אנו בחברת דן המומים מהתופעה המקצינה והולכת בחברה שלנו בישראל ונמשיך לדרוש מהמשטרה ורשויות האכיפה לפעול במלוא הכח כנגד אותם אנשים אלימים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הנהגים דורשים שביתת מחאה

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים, אמר כי בארגונו "דורשים מוועד הנהגים בחברת דן להתחיל בשביתת מחאה החל מיום ראשון בשעה 14:00. פנינו למשרד התחבורה להאיץ לאלתר את ההפרדה באוטובוסים בין הנהג לבין הנוסעים בכל האוטובוסים ברחבי הארץ ולא רק במכרזים החדשים. מציאות מעיו זו היא סכנת חיים ממשית. דם נהגי האוטובוסים אינו הפקר".

בחודש פברואר תושב כפר ורדים, אלי מזון, הותקף על ידי נוסעי מכונית שעמדה בסמוך אליו, מול בת זוגו ועם שתי בנותיהם המשותפות, פעוטות בנות שנתיים וחצי. זאת לאחר שלא אפשר להם "לחתוך" אותו בכביש.

במרץ פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תוקפיו, האחים מועאד (26) ומוחמד (22) רזוק בגין התקיפה. כתב האישום נגד האחים רזוק, שניהם מכפר אבו סנאן, מייחס להם גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ועבירות נלוות שביצעו יחד. לטענת הפרקליטות, מדובר ב"מסכת מזעזעת של בריונות כביש פראית וקשה".

(עדכון ראשון 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully