וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחורים קבועים וצפיפות תמידית: אלו הקווים הגרועים בישראל

10.3.2019 / 11:28

מוקד פניות הציבור של ארגון "15 דקות" קיבל לאורך שנת 2018 כ-7,200 תלונות על ליקויים שונים בתחבורה הציבורית, ומפרסם כעת את רשימת הקווים הבעייתיים ביותר למחצית השנייה של השנה. מנכ"ל הארגון גיל יעקב: "לצערנו אף מפלגה לא הציגה תכנית תחבורתית רצינית לפתרון"

צילום: אילוסטרציה, דף הפייסבוק של "15 דקות", עריכה: יאיר דניאל

קו 15 בירושלים, הנוסע מאזור התעשייה תלפיות דרך שכונת הקטמונים עד התחנה המרכזית בבירה, הוא קו האוטובוס הגרוע בישראל במחצית השנייה של שנת 2018 - כך טוען דוח ארגון "15 דקות" לשיפור התחבורה הציבורית בישראל המתפרסם היום (ראשון). לרשימת הקווים הגרועים שמפרסם הארגון נכנסו אלו שקיבלו מספר רב של תלונות ביחס אליהם, מסיבות כגון אי-ביצוע נסיעות, איחורים, צפיפות ועוד. אחרי קו 15 נמצאים ברשימה גם קו 480 ממסוף ארלוזורוב בתל אביב לירושלים וקו 82 המחבר בין פתח תקווה ותל אביב.

על פי התלונות שהגיעו על קו 15, מדובר בקו הצפוף באופן תמידי, המאחר בקביעות ולדברי הנוסעים שעות היציאה שלו אינן אמינות. לעומתו, על קו 480 מתלוננים הנוסעים בשל זמני ההמתנה והתורים הארוכים בעלייה לאוטובוס - הן בירושלים והן בתל אביב, ותדירות לא מספקת חרף הביקוש. נוסעי קו 82 מלינים על אי-ביצוע נסיעות. בסך הכל, במהלך כל שנת 2018, התקבלו כ-7,200 פניות במוקד של הארגון, ובהן תלונות שונות על התחבורה הציבורית בישראל.

לקריאה נוספת
"לא מספק מענה": הרב-קו מגיע סוף סוף למזרח י-ם, רק בלי ההטבות
כלים קטלניים על הכביש: יוגבר הפיקוח על אוטובוסים ורכבים כבדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully