וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכות ואבנים: נהג אוטובוס הותקף באלימות באזור מעלה אדומים

16.7.2019 / 3:11

בחברת "אגד תעבורה" טענו כי הנהג סירב לעצור בתחנה שאינה תחנת הורדה - והותקף על ידי שני נוסעים. שמשות האוטובוס נופצו, והנהג פונה לבית חולים. "זאת הפעם השלישית בתוך שבוע באזור ירושלים - והקלות הבלתי נסבלת שבה נלקח החוק לידיים צריכה להסתיים", מסרו בחברה

נהג אגד תעבורה הותקף באזור מעלה אדומים על ידי נוסעים, 16 ביולי 2019. אגד תעבורה,
בעקבות התקרית, הושבתה תנועת האוטובוסים באזור/אגד תעבורה

נהג של חברת "אגד תעבורה" הותקף אמש (שני) על ידי שני נוסעים לאחר שסירב לעצור בתחנה שאינה תחנת הורדה - כך אמרו בחברת ההסעות. התקרית התרחשה בקו 133 באזור מעלה אדומים, ובמהלכה נופצו שמשות האוטובוס, ונהג הקו עצמו אף נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית חולים. על פי החשד, הוא הותקף במכות ובאבנים. כפי הנראה, לא נפגעו באירוע נוסעים נוספים בקו.

בעקבות התקרית, השבית אמש איגוד הנהגים בכוח לעובדים את הנסיעה בקווי האוטובוס הנוסעים אל מעלה אדומים, גבעת זאב ומבשרת ציון למשך שעתיים, בין השעות 21:30-23:30. תם פרומוביץ, ראש משותף לענף התחבורה בארגון העובדים אמר: "אנו חוזרים ומבהירים, דם הנהגים לא יהיה הפקר. לדאבוננו רק פגיעה בכיס תעורר אולי את שר התחבורה לפעול כנגד טרור האלימות באוטובוסים".

נהג אגד תעבורה הותקף באזור מעלה אדומים על ידי נוסעים, 16 ביולי 2019. אגד תעבורה,
"נהג שלנו, שיצא לעבודה, סיים את המשמרת שלו כשהוא פצוע בבית החולים"/אגד תעבורה

"נהג שלנו, שיצא לעבודה, סיים את המשמרת שלו כשהוא פצוע בבית החולים", נמסר מטעם חברת "אגד תעבורה". "זאת הפעם השלישית בתוך שבוע באזור ירושלים והקלות הבלתי נסבלת שבה נלקח החוק לידיים צריכה להסתיים - האחריות על כך היא בידי רשויות החינוך ואכיפת החוק".

בחברת ההסעות הדגישו כי "הטיפול בתופעה מכוערת זו היא באמצעות חינוך וענישה הרתעתית נגד תוקפי נהגים, לא באמצעות צעדים נמהרים ופוגעניים כלפי נוסעים, שאין בינם ובין המקרה החמור הזה דבר וחצי דבר".

נהג אגד תעבורה הותקף באזור מעלה אדומים על ידי נוסעים, 16 ביולי 2019. אגד תעבורה,
"דם הנהגים לא יהיה הפקר"/אגד תעבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully