וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריות או העתקה? סמל חיל החלל האמריקני מזכיר את זה של מסע בין כוכבים

טראמפ פרסם בגאווה את הלוגו החדש, אך הגולשים הבחינו כי לא מדובר בעיצוב מקורי במיוחד. כולם הצביעו על דבר אחד: הדימיון בינו לבין סמל מהסדרה הבדיונית המפורסמת. בתוך דקות געשה הרשת עם שלל בדיחות ותמונות להשוואה, ושחקן הסדרה אף התבדח: "אנו מצפים לתמלוגים"

הסמל החדש של חיל החלל האמריקני שפרסם טראמפ בטוויטר ודומה לסמל ממסע בין כוכבים, 24 בינואר 2020. רויטרס
הסמל החדש של חיל החלל האמריקני/רויטרס

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, חשף אתמול (שישי) בציוץ בטוויטר את סמלו החדש של חיל החלל האמריקני, וכתב כי "לאחר התייעצות עם מנהיגי הצבא והמעצבים, אני שמח להציג את הלוגו". הגולשים מיהרו לשים לב כי הסמל הרישמי של החיל האמריקני, נראה כאילו נלקח מהסדרה "מסע בין כוכבים".

לא מעט גולשים הגיבו על התמונה, ושיתפו אותה לצד תמונת הסמל מהסדרה הבדיונית. אפילו שחקן הסדרה המקורית משנות ה-60, ג'ורג' טקאיי, שיתף את פרסומו של הנשיא טראמפ וכתב: "אנחנו מצפים לתמלוגים על כך". גולש אחר התבדח וכתב כי חיל החלל "העתיק את שיעורי הבית של 'מסע בין כוכבים'".

הסמל של חיל החלל האמריקני לצד זה מ"מסע בין כוכבים"

תגובת שחקן הסדרה, ג'ורג' טקאיי:

עם זאת, משתמשים אחרים ברשתות התעקשו כי הלוגו מבוסס על סמל אחר של הצבא האמריקני. גולש בשם ג'ון נונן, פרסם תמונה של הלוגו החדש לצד סמל מחיל האוויר האמריקני וכתב כי "לאלו שצייצו בהתרגשות שטראמפ גנב את הלוגו של מסע בין כוכבים - התמונה משמאל היא הלוגו של פיקוד החלל של חיל האוויר. אותו אחד שלבשתי בשנת 2005".

עוד בוואלה!

צוות ההגנה של טראמפ במשפט בסנאט: הדחתו תהיה התערבות מסוכנת בבחירות

לכתבה המלאה

גולשים אחרים טענו: הסמל מבוסס על לוגו של חיל האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully