וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליק ונפגע מרכב: רוכב אופנוע בן 34 נהרג בתאונה ליד אשדוד

24.1.2020 / 5:00

רוכב האופנוע ככל הנראה החליק בכביש 4, בנתיב לכיוון אשדוד ולאחר מכן נפגע מרכב. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. "הוא היה ללא נשימה וללא דופק", סיפר הפרמדיק שהגיע לזירה. במהלך השבוע נהרגו שניים נוספים בתאונות דרכים בארץ

אתר רשמי

רוכב אופנוע כבן 34 נהרג הלילה (שישי) כשככל הנראה החליק ונפגע מרכב בכביש 4, דרומית לצומת שדה עוזיהו, בנתיב לכיוון אשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי הרוכב ככל הנראה איבד שליטה והחליק על הכביש ואז נפגע מרכב פרטי שנסע אף הוא באותו כיוון הנסיעה. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א יקי אטרקצי שהגיע למקום סיפר כי "ראינו במרכז הכביש רכב ואופנוע, ובסמוך שכב על הכביש גבר כבן 34 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בה נהרג רוכב אופנוע כבן 34, בכביש 4 סמוך לשדה עוזיהו. 24 בינואר 2020. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש 4, הלילה/מד"א, דוברות מד"א

ביום רביעי האחרון נהרג גבר בן 50, שהיה מתנדב בזק"א ואב לשמונה, לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בכביש 5, סמוך לצומת ברקן שבשומרון.

ביום שלישי אישה כבת 40 נהרגה גם היא בתאונת דרכים באזור קריית ארבע. מחקירת המקרה עלה כי האישה ככל הנראה נפגעה מאוטובוס שהוריד אותה בתחנה והמשיך בנסיעתו, ונמצאה שרועה על המדרכה הסמוכה.

בשבוע שעבר, לאור הצטברות תאונות דרכים קרא מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה, לממשלה להכריז על מצב חירום בכבישים. "מדינת ישראל נמצאת במלחמה", אמר. "תחילת שנת 2020 היא המשך ישיר לשנת 2019, שנת הכישלון, שבמהלכה נרשם זינוק חד במספר ההרוגים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכולים להמשיך להתעלם מהנתונים הקשים וחייבים לכנס את כל הגורמים האחראים על הבטיחות בדרכים ולהוסיף כסף שיופנה להצלת חיי אדם".

(עדכון ראשון: 03:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully