וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדח צעצוע: חייל משוחרר מיחידה מובחרת שדד בנק במדי צה"ל

23.1.2020 / 23:11

דניאל ילזרי, חייל משוחרר בן 23, שדד סניף בנק בקריית ביאליק כשהוא לבוש במדי צה"ל, כובע צבאי ומשקפי סקי. הוא נתפס זמן קצר לאחר מכן, ואמר לשוטרים שהיה בדרכו להסגיר את עצמו לתחנת המשטרה: "הרסתי לעצמי את החיים". קרובת משפחתו סיפרה: "מדובר במלח הארץ"

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: עמית שמחה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה נגד דניאל ילזרי, חייל משוחרר בן 23 מקרית אתא בגין שוד בנק איגוד בקרית ביאליק, ביום חמישי שעבר. ילזרי, בוגר יחידת יהל"ם של הנדסה קרבית, שהודה כי שדד את הבנק, הגיע למקום רכוב על אופניים חשמליים והיה לבוש מדי צה"ל ו"חם צוואר" בעת האירוע. הוא חבש כובע צבאי ומשקפי סקי והחזיק בידו אקדח צעצוע. לפי כתב האישום הוא הגיש לפקידה שק, שעליו פתק עם המילים: "זה שוד! כסף! אני מצטער!".

היא הכניסה לשק 2,990 שקלים בשטרות, תוך כדי שמנהל הבנק שהתקרב לעמדתה הספיק להחליף כמה מילים עם השודד המנומס. ילזרי נלכד מיד אחרי השוד מאחורי סניף איקאה בקרית אתא. לטענתו, הוא היה בדרכו להסגיר את עצמו בתחנת זבולון של המשטרה.

חוקרי התחנה לא מקבלים את הגרסה הזו, וטוענים שאף ניסה להונות את השוטרים, ואמר להם כי מקורו של הכסף שבידיו הוא ממכירת האופניים. התביעה מתכוונת להציג לבית המשפט סרטון שתפסו חוקרי תחנת זבולון, המתעד כיצד החליף ילזרי את בגדיו ונעליו.

דניאל ילזרי, חייל משוחרר בן 23, שדד סניף בנק בקריית ביאליק, 23 בינואר 2020. יואב איתיאל, אתר רשמי
דניאל ילזרי בבית המשפט/אתר רשמי, יואב איתיאל

"הרסתי לעצמי את החיים" אמר דניאל לחוקרים, שבשבוע שחלף האריכו את מעצרו פעם אחר פעם. היום, בדיון בבית המשפט, הוא הזיל דמעות בתא הנאשמים. אמו ואחותו התייפחו במהלך הדיון על ספסלי הקהל באולם. לאחר הדיון הן ניגשו אליו, חיזקו אותו והביעו את אהבתן.

במקביל להגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה את הארכת מעצרו של ילזרי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. דיון בעניין עוד יתקיים, אבל השופט יחיאל ליפשיץ נעתר לבקשת הסניגורים, עורכי הדין תמי אולמן, שאדי סרוג'י ושחף אולמן, המייצגים את ילזרי, ושלח אותו לשירות המבחן כדי שעד אז תיבחן גם חלופת המעצר. הוא האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת בנושא.

"מדובר במלח הארץ, חייל מצטיין שלפני הגיוס גם עשה שנות שירות" סיפרה קרובת משפחתו לוואלה! NEWS. "הוא לקח קשה משבר בבית ומצוקה כלכלית, ויכול להיות שהיה לו איזה עניין רגעי", הוסיפה.

עוד בוואלה!

גנבו כלי כסף וגרמו נזק לספרי תורה: בית כנסת הושחת במודיעין עילית

לכתבה המלאה
שוד בבנק איגוד בחדרה 30 באוקטובר 2017. שלומי גבאי
"הוא לקח קשה משבר בבית ומצוקה כלכלית". בנק איגוד/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully