וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חברה חשוד שגייס נשים לעבודה כמנקות - וביצע בהן עבירות מין

23.1.2020 / 20:50

בעל חברה לביטחון וניקיון מראשון לציון נעצר בחשד שגייס נשים מאוקראינה ורוסיה שלא כחוק לעבודה כמנקות. הוא, ושניים מעובדיו, אנסו לפי החשד את אותן נשים, וביצעו בהן עבירות מין. החקירה הותרה היום חלקית לפרסום, והיא נמצאת בעיצומה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

שלושה תושבי המרכז נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין בעובדות זרות שאותן העסיקו בניגוד לחוק - כך הותר היום (חמישי) לפרסום באופן חלקי. לפי גורם המעורה בחקירה, הנשים נכנסו לישראל תחת אשרת תייר. נועם לוי בן ה-48, בעל חברה לביטחון וניקיון מראשון לציון, נעצר בחשד שגייס את אותן נשים שלא כחוק לעבודה כמנקות. במקביל, בעל החברה ועוד שניים מעובדיו אנסו לפי החשד את אותן נשים, וביצעו בהן עבירות מין.

במשטרה מייחסים להם חשדות חמורים של סחר בבני אדם וחבירה למטרות אינוס. במשטרה אמרו כי מדובר בחקירה מורכבת שהתנהלה על ידי חוקרי תחנת ראשון לציון, חקירה שאף הסתעפה והולידה נגד בעל החברה חשדות נוספים להלבנת הון.

החקירה נפתחה בסוף חודש נובמבר האחרון, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת ישראל כנגד שלושה גברים ישראלים, בחשד לביצוע עבירות מין בעובדות זרות מאוקראינה ורוסיה, שאותן העסיקו לפי החשד בניגוד לחוק.

גבר אזוק. ShutterStock
נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין בעובדות זרות/ShutterStock

כל החשודים, תושבי הוד השרון, חולון וראשון לציון, נעצרו בסוף חודש דצמבר, ומאז הוארך מעצרם מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. אתמול הוארך מעצרם של החשודים בשבעה ימים נוספים.

בערר שנדון היום בבית המשפט המחוזי בעניינו של אחד החשודים, קיצר בית המשפט את הארכת מעצרו לשישה ימים. מעבר לכך, האריך היום בית משפט השלום בראשון לציון את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה עד לחודש פברואר, והתיר את פרסום דבר קיומה של החקירה, החשדות, שמותיהם ופרטיהם של החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully